Probleem synchroniseren met Calendar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een iPhone 8GB. Ik heb aangegeven dat ik via itunes wil synchroniseren met mn adresboek en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem synchroniseren met Calendar
hi,
Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een iPhone 8GB. Ik heb aangegeven dat ik via itunes wil synchroniseren met mn adresboek en mn agenda (calendar). Ik zie dat alle afspraken inderdaad zijn gesynchroniseerd, echter ze staan op een hele andere tijd. hebben jullie hier een oplossing voor? komt dit door het tijdsverschil met de US? en zo ja, waar kan ik mn regional settings aanpassen? groet, JVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
solved, gewoon tijd /zone goed instellen op je iphone.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de opvolging
|
|
|||
|
|||
Sync met outlook
Ik probeer al een tijdje mijn Iphone te syncen met mijn outlook maar tot op heden lukt het niet echt,ik krijg steeds een melding "kan niet syncen met outlook omdat de iphone niet is aangesloten"al de rest doet hij wel foto's,songs enz enkel mijn agenda niet iemand een oplossing?
Thx Ronald |
|
|||
|
|||
gewoon effe een mac kopen
|
|
|||
|
|||
Inderdaad bedankt JVD, was er ook naar op zoek.
|
|
|||
|
|||
Goedenavond, ik heb ook sinds enige weken een iphone, meegenomen uit de US. Simlock vrij gemaakt met Ziphone, werkte prima.
Na een aantal weken kan ik mijn iphone niet meer syncen met itunes ( windows ) Er komt een bericht te staan "itunes kan contactgegevens niet synchroniseren met de iphone.....omdat er zich een fout heeft voorgedaan bij het ophalen van gegevens van de iphone" Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen..? Alvast bedankt. Erik |
|
|||
|
|||
Is het dan ook mogelijk om meerder iphones met 1 Ical programma te synchroniseren? Zodat mijn vriendin en ik beide dat ene agenda kunnen gebruiken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google Calendar synchroniseren | Royofzo | iPhone algemeen | 11 | 05-04-11 13:49 |
calendar synchroniseren na downgrade iphone 3g 3.1.3 | marcovdburg | iTunes | 1 | 28-03-11 23:14 |
Synchroniseren met Google Calendar | erix | iTunes | 5 | 03-04-08 14:52 |
|
|