Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste , Een paar dagen geleden is mijn 1,5 jaar oude Iphone op de grond gevallen en sindsdien wil hij niet meer unlocken. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro
Beste ,
Een paar dagen geleden is mijn 1,5 jaar oude Iphone op de grond gevallen en sindsdien wil hij niet meer unlocken. Als ik het probeer schiet het schuifje steeds terug (touchscreen doet het dus wel maar ik heb er niets aan omdat hij steeds vergrendeld is). Ga binnenkort even langs de Apple store want volgens mij is het een systeemfout.. Nu heb ik gelukkig een vervangende telefoon, maar ik zou graag mijn telefoonnummers overzetten naar mijn laptop. Mijn Iphone reageert wel als ik hem in de oplader of laptop doe, synchroniseren doet hij ook. Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet doen? Minthe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Euh, gewoon in itunes aanvinken wat je wil syncen.
En als je touchscreen nog werkt zou ik toch eerst even een herstel proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook | bregjevanp | iTunes | 2 | 05-04-11 19:50 |
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. | Chrissie | iTunes | 0 | 15-07-10 14:17 |
Mac OS X: Contacten van iPhone naar Macbook Pro (iTunes) | _kay_ | iTunes | 2 | 22-06-09 23:25 |
Muziek: Iphone vol met muziek/apps, terug syncen naar lege macbook pro | forrestgumpx | Muziek, foto & video | 1 | 13-05-09 15:42 |
Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G | jordiavp | iPhone algemeen | 8 | 02-01-09 03:48 |
|
|