Verjaardagen in iCal overzetten naar iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het synchroniseren van mijn nieuwe iPad 2 worden de verjaardagen die in iCal opgeslagen zijn niet overgezet. Alle afspraken en andere nota's in iCal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verjaardagen in iCal overzetten naar iPad 2
Bij het synchroniseren van mijn nieuwe iPad 2 worden de verjaardagen die in iCal opgeslagen zijn niet overgezet. Alle afspraken en andere nota's in iCal worden wel gesynchroniseerd.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? Of heeft er nog iemand ervaring met ditzelfde probleem . Alvast bedankt voor uw reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem is ondertussen opgelost na een beetje zoeken !!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 20:30 |
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook | bregjevanp | iTunes | 2 | 05-04-11 19:50 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
verjaardagen synchroniseren in iCal | iTalk | iPad algemeen | 3 | 30-06-10 17:03 |
Palmcalendar overzetten naar ical (mac) | wielle | iTunes | 2 | 26-02-09 11:46 |
|
|