iPad vastgelopen na update, geen garantie. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb in oktober 2010 een iPad 3G 32GB gekocht in de Mediamarkt. Nu wou ik updaten van firmware 4.2.1 naar 4.3. Had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad vastgelopen na update, geen garantie.
Hoi,
Ik heb in oktober 2010 een iPad 3G 32GB gekocht in de Mediamarkt. Nu wou ik updaten van firmware 4.2.1 naar 4.3. Had ik dit maar nooit gedaan !! Ik ben geen leek op het vlak van iProducten en updaten heb ik ook al regelmatig gedaan (iPhone + iPad) maar deze keer wou het toch niet lukken. De iPad bleef in herstelmodus staan en was er niet uit te krijgen met verschillende tools, methodes, .. Ik kon simpelweg niet meer updaten. Met de gedachte dat dit onder garantie zou vallen, ben ik na 2 weken tevergeefs proberen en op forums oplossingen zoeken teruggegaan naar de Mediamarkt, waar ze dit gingen onderzoeken en eventueel opsturen naar Apple. Vandaag krijg ik een brief waarin letterlijk staat: Citaat:
Citaat:
In elk geval, is er iets wat ik hieraan nog kan doen, of is dit een verloren zaak? Alvast bedankt voor het lezen Laatst gewijzigd door Darrow; 21-04-11 om 19:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Praat met je rechtsbijstandsverzekering of met een echte advocaat/jurist.
|
|
||||
|
||||
Zou even langs gaan bij een nederlandse 'Apple store', kun je Apple producten altijd heen brengen ook al heb je ze daar niet gekocht, Apple garantie. Even kijken welke want meeste hebben volgens mij eigen reparatie/ onderzoek afdeling.
|
|
|||
|
|||
Niet betalen, zou ik ook niet doen.
En tja, om advies gaan vragen bij een zoals hier gezegd zijnde een advocaat of jurist ofzo? |
|
|||
|
|||
- Al eens geprobeerd de zaak te herstellen op een andere pc of mac?
- Of itunes gedeinstalleerd, ALLE restantmappen/bestanden verwijderd? Daarna PC opnieuw opstarten, itunes installeren en ipad herstellen via herstelknop in itunes. Kies nieuwe ipad. Als je in Limburg woont, heb ik nog wel een adresje in Sittard waar je je Appleproduct legaal kunt laten controleren/repareren. Laatst gewijzigd door Rav3n; 18-04-11 om 22:07. |
|
|||
|
|||
Ik denk de bewijslast bij jou ligt dat het niet daaraan ligt. Er is dus duidelijk valschade te zien dus ik denk dat je geen poot hebt om op te staan.
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer iTunes te updaten of op een andere computer (of een waarvan je weet dat het bij andere mensen ook gelukt is).
___________________________________________ iPad 2 16GB Wi-Fi+3G Black -- iPhone 4S 16GB White Laatst gewijzigd door MauroDG; 19-04-11 om 23:22. |
|
|||
|
|||
@MauroDG
Goede tip, maar waarom qoute je hele bericht van TS? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In ieder geval ongerepareerd retour laten komen.
Ik heb een vermoeden dat je even in DFU mode moet zetten en dan herstellen om dit op te lossen. |
|
||||
|
||||
Oplossing zal inderdaad in een klein hoekje zich bevinden. Wens je in ieder geval veel succes! Gewoon even in DFU mode plaatsen en herstellen, even alle mogelijke opties afgaan. Zal vast geen zwaar iets zijn, succes!
|
|||
|
|||
Ik zou eerst proberen om hem in dfu te zetten. Problemen door vallen kunnen ook pas later ontstaan, dus niet direct na het vallen, maar pas maanden later
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vastgelopen tijdens update (V4.3.2>4.3.3) | Bethknijf | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 23:58 |
Cydia werkt voor geen meter meer na update ipad | B3rt | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-08-10 21:34 |
vastgelopen na update (achteraf geunlockt) | Jabog | Archief | 3 | 25-10-09 23:55 |
Iphone is vastgelopen na update | Nolimit | Archief | 4 | 18-10-09 17:29 |
vastgelopen bij update van 1.1.1 naar 1.1.2. | pietpiet50 | Unlock [archief] | 18 | 13-02-08 19:29 |
|
|