iPad vastgelopen na update, geen garantie. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb in oktober 2010 een iPad 3G 32GB gekocht in de Mediamarkt. Nu wou ik updaten van firmware 4.2.1 naar 4.3. Had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad vastgelopen na update, geen garantie.
Hoi,
Ik heb in oktober 2010 een iPad 3G 32GB gekocht in de Mediamarkt. Nu wou ik updaten van firmware 4.2.1 naar 4.3. Had ik dit maar nooit gedaan !! Ik ben geen leek op het vlak van iProducten en updaten heb ik ook al regelmatig gedaan (iPhone + iPad) maar deze keer wou het toch niet lukken. De iPad bleef in herstelmodus staan en was er niet uit te krijgen met verschillende tools, methodes, .. Ik kon simpelweg niet meer updaten. Met de gedachte dat dit onder garantie zou vallen, ben ik na 2 weken tevergeefs proberen en op forums oplossingen zoeken teruggegaan naar de Mediamarkt, waar ze dit gingen onderzoeken en eventueel opsturen naar Apple. Vandaag krijg ik een brief waarin letterlijk staat: Citaat:
Citaat:
In elk geval, is er iets wat ik hieraan nog kan doen, of is dit een verloren zaak? Alvast bedankt voor het lezen Laatst gewijzigd door Darrow; 21-04-11 om 19:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Praat met je rechtsbijstandsverzekering of met een echte advocaat/jurist.
|
|
||||
|
||||
Zou even langs gaan bij een nederlandse 'Apple store', kun je Apple producten altijd heen brengen ook al heb je ze daar niet gekocht, Apple garantie. Even kijken welke want meeste hebben volgens mij eigen reparatie/ onderzoek afdeling.
|
|
|||
|
|||
Niet betalen, zou ik ook niet doen.
En tja, om advies gaan vragen bij een zoals hier gezegd zijnde een advocaat of jurist ofzo? |
|
|||
|
|||
- Al eens geprobeerd de zaak te herstellen op een andere pc of mac?