verjaardagen synchroniseren in iCal discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In iCal kun je ook verjaardagen laten verschijnen. Deze worden dan automatisch ingelezen vanuit Adresboek (Mac OSX). Ze worden ook keurig overgenomen op mijn iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verjaardagen synchroniseren in iCal
In iCal kun je ook verjaardagen laten verschijnen. Deze worden dan automatisch ingelezen vanuit Adresboek (Mac OSX). Ze worden ook keurig overgenomen op mijn iPad als ik die synchroniseer, behalve die van mijn schoonmoeder (niet lachen). Die is geboren in 1924, dus nu vraag ik me af of er een soort historische limiet op zit. Alle andere verjaardagen (van jongere personen) komen namelijk wel in beeld. Het gekke is dat haar verjaardag op mijn Macbook wel in iCal staat, maar met geen mogelijkheid op mijn iPad. Weet iemand waar dit aan ligt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
We zouden niet durfen maar wie kan (durft) nu de verjaardag van zijn schoonmoeder vergeten ?
|
|||
|
|||
Oke, ik geloof niet dat je de verjaardag van haar zult vergeten maar heb je al geprobeert om het jaartal steeds te veranderen zodat je ziet bij welk jaar hij wel verschijnt? Dan maak je haar gewoon wat jonger zal ze beslist blij mee zijn !!!!
|
|
|||
|
|||
Verjaardagen
Ook ik heb dit probleem met de verjaardagen van mijn ouders, ze staan wel in iCal maar niet op de iPad.
Is er inmiddels iets meer over bekent hoe dit kan, en hoe dit kan worden opgelost? whaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verjaardagen in iCal overzetten naar iPad 2 | scorpiomarc | iPad algemeen | 2 | 21-04-11 23:23 |
synchroniseren met iCal en Outlook | ASI | iTunes | 2 | 09-09-09 17:45 |
[Help] Ical synchroniseren met Iphone | Xuerio | iTunes | 3 | 07-03-09 19:35 |
synchroniseren met iCal | jeroenc | iTunes | 4 | 25-05-08 13:33 |
Synchroniseren iphone met iCal | hanskraak | iTunes | 2 | 16-03-08 20:20 |
|
|