Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb altijd een Ipod gehad, en daarop staan natuurlijk al mijn gegevens en instellingen. Nu heb ik een iphone 4 aangeschaft. Nu vroeg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten?
Ik heb altijd een Ipod gehad, en daarop staan natuurlijk al mijn gegevens en instellingen.
Nu heb ik een iphone 4 aangeschaft. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om alle instellen van de ipod over te zetten naar de iphone, zodat ik er gewoon mee verder kan werken als wat ik ook op de ipod heb gedaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 20:30 |
Gegevens overzetten van iPhone 3GS naar iPhone 4 | WetFox | iPhone algemeen | 0 | 21-04-11 23:58 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | MarcH | iTunes | 2 | 30-07-10 18:37 |
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt | cpc9280 | Archief | 3 | 04-03-10 12:41 |
|
|