ben mijn pincode vergeten maar itunes werkt niet? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben dus mijn pincode vergeten van mijn iphone dus moest ik naar itunes maar itunes reageert niet met mijn iphone wat nu?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben mijn pincode vergeten maar itunes werkt niet?
Hallo,
Ik ben dus mijn pincode vergeten van mijn iphone dus moest ik naar itunes maar itunes reageert niet met mijn iphone wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet hem in DFU mode en probeer t nogmaals
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data van t-mobile werkt niet op mijn gejailbreakte iPhone 4s maar wel op mijn ipad 2 | Gino86 | iPhone algemeen | 5 | 31-07-13 21:46 |
Codeslot vergeten, maar wil mijn iPhone niet recette. | mgougon | iPhone algemeen | 1 | 02-04-13 00:49 |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
Itunes Herkend mijn Iphone, maar mijn pc niet ? | dimitrios | iTunes | 1 | 30-07-09 19:18 |
|
|