Cd geript, geen titels discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb onlangs een paar zelfgebrande cd's van vroeger geript en in iTunes gezet, alleen de titels van de nummer worden (logisch) niet weergegeven, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cd geript, geen titels
Hoi,
Ik heb onlangs een paar zelfgebrande cd's van vroeger geript en in iTunes gezet, alleen de titels van de nummer worden (logisch) niet weergegeven, alleen 'track1, track2' enz. Is er misschien een bepaald programmaatje die de liedjes kan scannen en dan de titels erbij zet? Gr. jeroen Ps: ik heb een mac |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een zelf gebrande CD.. Wat voor formaat als ik vragen mag?
En er is een heel erg fijn programmaatje voor Windows voor dat soort doeleinden, genaamd TagScanner Hoop dat dit helpt
|
|||
|
|||
OS X alternatieven voor TagScanner:
TagScanner Alternatives for Mac OS X - AlternativeTo.net MusicBrainz, TuneUp, Jaikoz, Media Tagger, Kid3, etc. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icefilms speelt wel af maar kan geen titels laden "script error plugin.video.icefilm | sunitram59 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-05-12 22:32 |
Problemen met verwijderen muziek (titels) | LijfStijl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-07-11 21:52 |
Muziek: Grootte van de titels aanpassen | dennis3 | Muziek, foto & video | 1 | 12-04-08 23:14 |
|
|