//

"Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding

"Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil graag overstappen op de IPhone en heb nu alvast mijn mp3-tjes enzo ondergebracht in ITunes. In eerste instantie had ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-08, 18:18
Brum Brum is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 63
Standaard "Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding

Hallo allemaal,

Ik wil graag overstappen op de IPhone en heb nu alvast mijn mp3-tjes enzo ondergebracht in ITunes.
In eerste instantie had ik een map toegevoegd aan de bibliotheek en heb wat zitten spelen.

Op een bepaald moment wilde ik de inhoud van de bibliotheek verzamelen (ic kopieren naar de ITunes map zelf).
Dit gaat heel lang goed, maar ineens stopt de import en geeft ITunes de melding "Het kopieren van muziek is mislukt. De bestandsnaam is ongeldig of te lang".

Echter geen melding om welke titel(s) het gaat. Ook weet ik niet tot waar hij is gekomen met kopieren.
Iemand een idee of oplossing ??

Tot slot... er is nu al heeeeel veel gekopieerd... Wat si de status daarvan !?? Kan ik dat allemaal weer verwijderen (want nu dubbel) ook al is ITunes nog niet klaar met de actie, getuige de melding !??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-08, 02:05
Brum Brum is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 63
Standaard

Helaas geen tips.

Ik heb de BIEB leeggehaald en heb de zwervende muziek in mootjes, per letter va het alfabet geimporteerd en meteen verzameld-gekopieerd.

Hierdoor was ik in staat de problemen te lokaliseren...

kost even tijd, maar nu is het in orde.
  #3  
Oud 18-10-08, 15:09
Trax Trax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Bij mij zie ik de iphone direct in de rechter kolom staan als ik een nieuwe bib wil toevoegen. Als ik de code ingeef begin de iphone direct te zoeken naar bibliotheken. Dan stopt deze na een tijdje en geeft hij een blanco bibliotheek weer, gewoon geen naam dus eigelijk want als ik ga kijken wat erin staat krijg ik Bibliotheek niet gevonden: "

Toch komt er af en toe te staan dat hij een bibliotheek heeft gevonden en dan werkt alles perfect, hoe kan het dat dit zo willekeurig is? 9/10 werkt het niet.
Iemand een idee?

Alvast bedankt!
Reageren

Labels
itunes bibliotheek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" mikeivens iPhone algemeen 22 17-01-14 12:08
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" kume Archief 1 21-07-10 19:34
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" MartinZ Unlock 12 10-10-09 07:48
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.