Nederlandse iTunes Gift Card in USA discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Y'all, Ik ben een groot fan van Hearthstone (ook op de iPad) en ik zit steeds meer te overwegen om geld te investeren in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlandse iTunes Gift Card in USA
Hey Y'all,
Ik ben een groot fan van Hearthstone (ook op de iPad) en ik zit steeds meer te overwegen om geld te investeren in het verkrijgen van nieuwe kaartenpakketten. Nu vroeg ik me echter af of het mogelijk was om in Nederland een iTunes giftkaart te kopen, en deze te activeren in de Amerikaanse iTunes store. In amerika is de gift card van €50 namelijk ongeveer $63 waard, en daar zijn kaartenpakketten geen €45 maar $50 (scheelt ong. €5 tot €10). En bij de Albert Heijn zijn de cadeaukaarten in de aanbieding (15% korting), dus hierdoor zou ik in principe veel goedkoper de kaartenpakketten kunnen kopen dan wanneer ik dat in Nederland zou doen. Alvast bedankt voor de informatie! Mvg Job |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: ifactors -> itunes gift card? | Jay-B2k9 | iTunes | 3 | 08-01-13 21:10 |
Windows: itunes gift card redeem code | justrememberme13 | iTunes | 1 | 27-08-11 14:39 |
|
|