iPad mini wordt niet herkend na herinstallatie iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb onlangs een nieuwe harde schijf in mijn windows 7 pc laten plaatsen ,ik heb hier terug itunes op geinstaleerd maar deze herkend mijn ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad mini wordt niet herkend na herinstallatie iTunes
Heb onlangs een nieuwe harde schijf in mijn windows 7 pc laten plaatsen ,ik heb hier terug itunes op geinstaleerd maar deze herkend mijn ipad mini niet meer HELP!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke iTunes versie heb je geinstalleerd?
Heb je nog een backup van de data op je oude schijf? Zo ja, dan kun je de iTunes folder terugzetten, en de folder met de backups van je mobile devices. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ihone 5S wordt niet herkend in Itunes | Elsemarieke | iPhone algemeen | 48 | 12-08-14 22:49 |
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend | Gonbon | iPhone algemeen | 0 | 12-01-14 16:39 |
Werkende iPad mini wordt herkend als nieuw apparaat door iTunes | PentaxK7 | iPad algemeen | 3 | 17-02-13 21:33 |
Iphone 4 wordt niet herkend in Itunes | passion4fashion | iPhone algemeen | 3 | 29-07-12 08:47 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
|
|