Contacten synchroniseren niet via iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mijn contacten en agenda van mijn iphone niet gesynchroniseerd met mijn nieuwe macbook air via itunes. Alleen als ik een nieuw contact aanmaak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten synchroniseren niet via iTunes
Ik krijg mijn contacten en agenda van mijn iphone niet gesynchroniseerd met mijn nieuwe macbook air via itunes. Alleen als ik een nieuw contact aanmaak op mijn macbook dan komt deze wel op mijn iphone.
Hoe krijg ik mijn contacten en agenda van mijn iphone gesynchroniseerd met mijn macbook? Ik gebruik de laatste versie van itunes, osx en iOS. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil de contacten van mijn iphone op mijn macbook zetten. De contacten van on my mac zijn toch de contacten die op mijn macbook staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan kijk in iTunes na wat je daar allemaal hebt ingesteld:
iOS: inhoud overzetten naar of synchroniseren met een computer |
|
|||
|
|||
In itunes heb ik het tabblad apparaten niet in bibliotheek staan. Verder heb ik gesynchroniseerd via mijn iphone, maar de contacten van mijn iphone en de agenda komen dus niet op mijn mac te staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daar staat dat mijn contacten en agenda via de ether worden gesynchroniseerd. De synchronisatie vindt ook plaats alleen dit is enkel van mac naar iphone en niet andersom. Ik kan echter geen instellingen vinden waar ik dit kan aanpassen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wil contacten niet synchroniseren | SiennaSkies | iPhone algemeen | 4 | 06-08-13 18:41 |
contacten kwijt na synchroniseren via itunes | zilver23 | iTunes | 4 | 15-06-12 00:21 |
Contacten synchroniseren niet | rjdek | iPhone algemeen | 10 | 19-09-09 12:29 |
werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes | pikey_007 | iTunes | 11 | 31-07-09 10:35 |
contacten synchroniseren lukt niet (MobileMe) | marly | iTunes | 0 | 10-02-09 20:33 |
|
|