Win8 met Itunes, Itunes geeft steeds dezelfde fout machtiging bij Ipad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een laptop met WIN8 64bit met hierop de laatste versie Itunes. Ik gebruik 1 account op meerdere apple toestellen zoals een Ipad en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Win8 met Itunes, Itunes geeft steeds dezelfde fout machtiging bij Ipad
Ik heb een laptop met WIN8 64bit met hierop de laatste versie Itunes. Ik gebruik 1 account op meerdere apple toestellen zoals een Ipad en Iphone.
Sinds een tijdje heb ik steeds problemen met synchroniseren van mijn Ipad met Itunes. Ik krijg steeds de melding dat de computer niet gemachtigd is. Als ik laat machtigen en mijn wachtwoord bij mijn account in geef krijg ik een melding dat de computer al gemachtigd is? Ik heb al geprobeerd om de info map met machtigingen te verwijderen (stond bij support) wat niet heeft geholpen? Met de hand heb ik programma's verwijderd en IOS8 geinstalleerd op de Ipad. Nog steeds dezelfde melding................om gek van te worden. Wie heeft hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Trek de machtiging eens in, om vervolgens opnieuw te machtigen. Welk resultaat heeft dit?
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, helaas geprobeerd en niet werken?
|
|
||||
|
||||
Misschien brengt dit een oplossing...
Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie | iphoneremon | iTunes | 42 | 15-07-16 17:08 |
Windows: iPod en iPad op dezelfde iTunes | jola1010 | iTunes | 18 | 09-10-12 15:04 |
iTunes loopt steeds vast bij stap 6 synchronisatie iPad | NicoleN | iTunes | 12 | 25-06-12 20:24 |
OSX: iPad synct niet met iTunes ivm machtiging | Janie | iTunes | 12 | 29-12-11 10:23 |
Sync iPhone 3GS en iPad met dezelfde iTunes | berryvh | iTunes | 2 | 04-02-11 19:46 |
|
|