iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: Probleem beveiligingsvragen iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/158435-probleem-beveiligingsvragen-itunes.html)

multiballs 25-09-14 22:55

Probleem beveiligingsvragen iTunes
 
wie heeft voor mij een oplossing om mijn eigen ingestelde beveiligingsvragen van mijn iTunes account te omzeilen.
Ik kan al 1.5 jaar geen aankopen meer doen,op advies vd winkel,er zelfs saldo bij op gezet.Maar ook dat hielp niet.
Nu worden er beveiligingsvragen gevraagd,en dan ook nog eens antwoorden erbij.
Deze weet ik dus beiden niet meer.
Ook met de support gasten kom ik niet verder,hoe kan ik nog meer bewijzen,dat ik,ik ben,als ik kan inloggen,persoonlijke gegevens weet,en mijn serienummers van mijn iPad iPhone steeds hetzelfde zijn.
Apple heeft zo opeens destijds mijn iTunes geblokkeerd om extra beveiliging te controleren.
Ondanks dat ik inlog met eigen wachtwoord,en zelfde iPad en iPhone.
Nu kan ik mijn saldo ook niet eraf krijgen.
En heb dus een account waar ik niks meer mee kan,
Wie heeft de gouden tip?

Nu ben ik binnenkort aan een nieuw abonnement toe,maar twijfel dus om door te gaan met Apple producten,ondanks ik het erg fijn vind om me te werken.

Of zou ik helemaal een nieuw iTunes account aan kunnen maken?
Is dat toegestaan? Of zou dat problemen geven met apparaten overzetten?
Uiteraard word iTunes dan weer rijker,door toe eigenen van het saldo van het oude account,wat ik ook erg jammer zou vinden,

Wie kan mij helpen?
Jb

RWK 26-09-14 00:57

Er klopt iets niet;

Ik snap dat je de antwoorden van je beveiligingsvragen bent vergeten, maar de vraag wordt altijd weergegeven op de pagina waar je deze moet invullen. Die mag je dus vergeten, dan wel onthouden dat je het antwoord weer snel op weet. Tip van de winkel is ook waardeloos.

Het beste is om met Apple Support contact op te nemen. Dit voorval is mij ook eens voorgekomen en ben uitstekend geholpen door support. Gewoon je probleem voorleggen en zeggen dat je de antwoorden bent vergeten. Zij kunnen dat weer resetten.

Wat inderdaad ook tot een mogelijkheid behoort is een compleet nieuwe Apple ID. Als die gemaakt is, hoef je alleen iCloud in te stellen op je devices en alles wordt gesynced. Wel bij het verwijderen van je oude iCloud account aangeven om bestanden niet van de device te wissen, zodat deze dan weer overgezet kan worden op je nieuwe Apple ID.

Ook als je pas geleden geld op je nieuwe account hebt gezet, kan je dit ook aangeven aan de klantenservice zodat zij dit weer kunnen verifiëren.

Ohja, het is Apple dat rijker wordt en niet iTunes..
:rolleyes:

Succes ;)

multiballs 26-09-14 15:41

thanks voor de tip,
ik ga het nog eenmaal proberen bij de support,
de vorige keren kwam ik hier niet verder,
staan inmiddels vanaf 2013 , 7 geopende cases met hetzelfde probleem van mij.
Ik kon destijds geen correcte antwoorden geven.
Zometeen ga ik weer eens even naar support afdeling.

multiballs 27-09-14 12:34

Reactie vd support medewerker met een heel verhaal erbij haha,
maar het belangrijkste vd email:


Ik zou u graag willen helpen door de beveiliging uit te zetten, echter heb ik hier niet de bevoegdheid voor. Er zit niks anders op dan deze te beveiligingsvragen te beantwoorden.

Wat een grapjas deze medewerker :-)

Dus op naar de volgende stap....
Word vervolgt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.