Probleem beveiligingsvragen iTunes

Probleem beveiligingsvragen iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) wie heeft voor mij een oplossing om mijn eigen ingestelde beveiligingsvragen van mijn iTunes account te omzeilen. Ik kan al 1.5 jaar geen aankopen meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 September 2014, 23:55
» iPhone 7 Plus 32GB (Goud)  
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 March 2012
Berichten: 20
Standaard Probleem beveiligingsvragen iTunes

wie heeft voor mij een oplossing om mijn eigen ingestelde beveiligingsvragen van mijn iTunes account te omzeilen.
Ik kan al 1.5 jaar geen aankopen meer doen,op advies vd winkel,er zelfs saldo bij op gezet.Maar ook dat hielp niet.
Nu worden er beveiligingsvragen gevraagd,en dan ook nog eens antwoorden erbij.
Deze weet ik dus beiden niet meer.
Ook met de support gasten kom ik niet verder,hoe kan ik nog meer bewijzen,dat ik,ik ben,als ik kan inloggen,persoonlijke gegevens weet,en mijn serienummers van mijn iPad iPhone steeds hetzelfde zijn.
Apple heeft zo opeens destijds mijn iTunes geblokkeerd om extra beveiliging te controleren.
Ondanks dat ik inlog met eigen wachtwoord,en zelfde iPad en iPhone.
Nu kan ik mijn saldo ook niet eraf krijgen.
En heb dus een account waar ik niks meer mee kan,
Wie heeft de gouden tip?

Nu ben ik binnenkort aan een nieuw abonnement toe,maar twijfel dus om door te gaan met Apple producten,ondanks ik het erg fijn vind om me te werken.

Of zou ik helemaal een nieuw iTunes account aan kunnen maken?
Is dat toegestaan? Of zou dat problemen geven met apparaten overzetten?
Uiteraard word iTunes dan weer rijker,door toe eigenen van het saldo van het oude account,wat ik ook erg jammer zou vinden,

Wie kan mij helpen?
Jb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26 September 2014, 01:57
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
» iPhone NL 8GB [FW: 1.0.0]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Linux
 
Geregistreerd: 24 December 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Er klopt iets niet;

Ik snap dat je de antwoorden van je beveiligingsvragen bent vergeten, maar de vraag wordt altijd weergegeven op de pagina waar je deze moet invullen. Die mag je dus vergeten, dan wel onthouden dat je het antwoord weer snel op weet. Tip van de winkel is ook waardeloos.

Het beste is om met Apple Support contact op te nemen. Dit voorval is mij ook eens voorgekomen en ben uitstekend geholpen door support. Gewoon je probleem voorleggen en zeggen dat je de antwoorden bent vergeten. Zij kunnen dat weer resetten.

Wat inderdaad ook tot een mogelijkheid behoort is een compleet nieuwe Apple ID. Als die gemaakt is, hoef je alleen iCloud in te stellen op je devices en alles wordt gesynced. Wel bij het verwijderen van je oude iCloud account aangeven om bestanden niet van de device te wissen, zodat deze dan weer overgezet kan worden op je nieuwe Apple ID.

Ook als je pas geleden geld op je nieuwe account hebt gezet, kan je dit ook aangeven aan de klantenservice zodat zij dit weer kunnen verifiren.

Ohja, het is Apple dat rijker wordt en niet iTunes..


Succes
__________________
  #3  
Oud 26 September 2014, 16:41
» iPhone 7 Plus 32GB (Goud)  
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 March 2012
Berichten: 20
Standaard

thanks voor de tip,
ik ga het nog eenmaal proberen bij de support,
de vorige keren kwam ik hier niet verder,
staan inmiddels vanaf 2013 , 7 geopende cases met hetzelfde probleem van mij.
Ik kon destijds geen correcte antwoorden geven.
Zometeen ga ik weer eens even naar support afdeling.
  #4  
Oud 27 September 2014, 13:34
» iPhone 7 Plus 32GB (Goud)  
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 March 2012
Berichten: 20
Standaard

Reactie vd support medewerker met een heel verhaal erbij haha,
maar het belangrijkste vd email:


Ik zou u graag willen helpen door de beveiliging uit te zetten, echter heb ik hier niet de bevoegdheid voor. Er zit niks anders op dan deze te beveiligingsvragen te beantwoorden.

Wat een grapjas deze medewerker

Dus op naar de volgende stap....
Word vervolgt
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beveiligingsvragen chinchilla iPhone algemeen 11 26 September 2014 18:46
Apple beveiligingsvragen email NLjorn iPhone algemeen 1 2 November 2013 17:46
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20 July 2010 14:23
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24 June 2009 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.