Beveiligingsvragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik had deze week mijn beveiligingsvragen nodig maar heb echt geen id meer wat ik hierop geantwoord had heb al geprobeert met ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beveiligingsvragen
hallo iedereen
ik had deze week mijn beveiligingsvragen nodig maar heb echt geen id meer wat ik hierop geantwoord had heb al geprobeert met ze te achterhalen maar kan nu 8 uur niet meer proberen... heeft iemand soms een id waar ik die beveilingingsvragen terug kan instellen? alvast bedankt grtjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens hier : https://appleid.apple.com/cgi-bin/We...MyAppleId.woa/
|
|
|||
|
|||
ja daar heb ik gekeken maar je moet eerst je oude antwoorden kunnen geven daar heb ik dub teveel geprobeert
|
|
|||
|
|||
Als je een rescuemail hebt ingegeven, kan je langs deze weg je vragen opnieuw resetten.
Heb je geen rescuemail ingegeven, dan is de enige mogelijkheid met Apple telefonisch contact opnemen. Zij zullen je identiteit proberen checken (via betaalkaart, code sturen naar je devices,...), en indien alles ok krijg je dan via hen een mail toegestuurd met een link zodat je de vragen opnieuw kan instellen. Spreek uit ondervinding, had vorige week net hetzelfde voor! Ik moet er wel bijzeggen dat de service van Apple heel correct en snel was. |
|
|||
|
|||
kun je die rescuemail nog instellen dan? bij alternatief e-mail adres ofzo?
|
|
|||
|
|||
Helaas niet. Dit rescue-adres wordt ingegeven samen met het ingeven van de beveiligingsvragen. Als je dit dus niet hebt gedaan, en je weet het antwoord op de beveiligingsvragen niet meer, is een telefoontje naar Apple je laatste redmiddel.
|
|
|||
|
|||
oke das niet zo fijn dus mag ik vragen welk nummer ik daarvoor moet bellen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dank jullie wel voor de hulp
|
|
|||
|
|||
Hebben ze bij jou een oplossing gevonden?
Ik zit zelf al 1.5 jaar met zelfde probleem... Graag hoor ik van je |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Probleem beveiligingsvragen iTunes | multiballs | iTunes | 3 | 27-09-14 13:34 |
Apple beveiligingsvragen email | NLjorn | iPhone algemeen | 1 | 02-11-13 17:46 |
|
|