synchroniseren IPOD classic discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) beste ik heb al sinds jaren een I pod classic onlangs moest ik mijn pc vervangen, maar geen probleem al mijn muziek op I tunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren IPOD classic
beste
ik heb al sinds jaren een I pod classic onlangs moest ik mijn pc vervangen, maar geen probleem al mijn muziek op I tunes staat in de cloude en ik kreeg alles perfect terug! dank aan I cloud ik wilde deze avond mijn Ipod na vele maanden terug synchroniseren maar het lukte niet? heel raag normaal moet ik niets doen , alles gaat vanzelf hij syncroniseerde , maar deed niets ik heb uit wanhoop mijn I pod classic terug op fabrieksinstelling gezet grotere wanhoop: alle muziek weg van mijn I pod ik terug proberen syncroniseren...maar het lukt niet..hij probeert wel, maar zegt na één sec ( wat niet kan want heb heel veel muziek) dat muziek is gesycroniseert.. dan tenslotte beginnen op zoeken op internet en alles stap voor stap gedaan updates pc aan uit en enz maar ik krijg nog altijd niet mijn muziek van mijn I tunes naar mijn I POD ik heb een I Phone maar gezien te weinig geheugen staat er geen muziek op ik beluister mijn muziek altijd via mijn i tunes en i pod maar ik heb mijn i pod regelmatig nodig ivm sport kan iemand mij helpen aub !!! dank u wel groetjes caroline |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: IPod Classic synchroniseren met Spotify | cashher | iTunes | 2 | 16-05-14 09:11 |
Muziek: Shuffle op iPod Classic aanpasbaar? | ovyx | Muziek, foto & video | 1 | 15-06-11 18:16 |
|
|