Video's werken niet op iPhone 3G discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn nieuwe 3G gekoppeld aan iTunes en alle muziek en films gesynchroniseerd. Alles werkt naar behoren, alleen de filmpjes werken niet. De meeste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's werken niet op iPhone 3G
Ik heb mijn nieuwe 3G gekoppeld aan iTunes en alle muziek en films gesynchroniseerd. Alles werkt naar behoren, alleen de filmpjes werken niet. De meeste geven de melding 'deze filmstructuur wordt niet ondersteund', zelfgemaakte iMovies films crashen.
Iemand dezelfde ervaring of een oplossing hiervoor.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn al je filmbestanden in .mp4 formaat? Dit is wel vereist voor de iPhone (3G).
Gegroet, Doblie.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia apps werken niet op iphone 4 | Schepe | Jailbreak apps en thema's | 4 | 13-03-11 15:59 |
Youtube video's werken niet | Eliian | Muziek, foto & video | 0 | 17-07-10 17:30 |
Online video's mp4 en 3gp werken niet meer | basualdo | Muziek, foto & video | 1 | 25-11-09 20:16 |
duitse iphone wil niet werken in NL | Erhan | iPhone algemeen | 15 | 05-04-09 21:06 |
iphone apps. werken niet meer | juriaan1234 | Archief | 1 | 09-09-08 07:29 |
|
|