US account aanmaken lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo luitjes, Ik wil graag een account aanmaken voor de US itunes stores omdat ik apps uit de US store wil aanschaffen. Helaas lukt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
US account aanmaken lukt niet
Hallo luitjes,
Ik wil graag een account aanmaken voor de US itunes stores omdat ik apps uit de US store wil aanschaffen. Helaas lukt het me niet om het account aan te maken, omdat ik een melding krijg als ik het account wil bevestigen om contact op te nemen met apple (staat verder geen code o.i.d). Ik heb de stappen gevolgd die op het internet beschikbaar zijn. zoals geen creditcard invoeren, maar op None (geen) klikken en een amerikaans adres te gebruiken. Helaas helaas is het me nog steeds niet gelukt. ik draai de laatste versie van itunes. wie heeft raad ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je wel een ander Apple-ID? Gebruik je een geldig en volledig US-adres ( bijv. van een hotel)? Gebruik je tijdelijk even een VPN-account met een US-server? (Anders val je door de mand met jouw IP-adres. Eenmaal aangemaakt is dat niet meer van belang.)
|
|
|||
|
|||
ik gebruike een ander ID / email account en heb inderdaad een volledig adres opgezocht. Alleen day VPN verhaal heb ik niet gedaan en dat kan wel de bottelnek zijn.
Hoe maak/gebruik ik een tijdelijk VPN account op een US server ? Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Goegel maar eens op gratis VPN. Zijn er veel en voor dit eenmalige doel allemaal waarschijnlijk goed genoeg.
|
|
|||
|
|||
Thanx ga ik even doen
|
|
||||
|
||||
Dit is een goede >> SecurityKISS:
https://www.securitykiss.com/resourc...nload/windows/
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belgisch account aanmaken met Nederlandse iphone lukt niet | yvonka | iPhone algemeen | 1 | 18-06-14 14:46 |
Windows: Apple id aanmaken lukt niet | Xplod | iTunes | 0 | 18-04-13 15:01 |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 21:31 |
email alias aanmaken lukt niet | wvy | iCloud | 0 | 13-11-11 17:23 |
Email aanmaken lukt niet | chicophone | iPhone algemeen | 0 | 15-10-09 18:52 |
|
|