Waarschuwing betr. wissen iTunes-tegoed discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier stond een (goedbedoelde) waarschuwing. Volgens de reacties is het echter onjuist, daarom heb ik hem weer verwijderd. En ook vanwege het woordgebruik in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Was: waarschuwing betr. wissen iTunes-tegoed
Hier stond een (goedbedoelde) waarschuwing. Volgens de reacties is het echter onjuist, daarom heb ik hem weer verwijderd. En ook vanwege het woordgebruik in de reacties. Ik plaatste het bericht zonder enig eigenbelang. Misschien ook omdat ik al wat ouder ben, vind ik een reactie die begint met "Onzin" niet prettig. Ik weet het, dat hoort blijkbaar bij communiceren op fora. Dat moet ik dus maar niet meer doen. Het ga u goed.
Laatst gewijzigd door mystica; 02-08-15 om 09:40. Reden: Onjuist |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier niet gebeurd, gebruik beide dus spreek uit ervaring.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Onzin dit. Ik heb al vaker mijn CC gekoppeld en ook weer eens ontkoppeld (of bij een her-controle tussentijds dmv de verificatie code deze betaalwijze op non-actief laten staan) en vaak had ik ook nog tegoed (ik koop wel eens itunes kaarten bij de Kruidvat als deze in de aanbieding zijn)
Dus ik denk idd dat er iets fout gegaan is. Bel of mail even met Apple en laat ons even weten hoe dat afgehandeld is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple-id-tegoed wissen? | Gizzly | iPhone algemeen | 7 | 02-10-13 21:13 |
Mac OS X: iTunes tegoed | jap74 | iTunes | 1 | 29-09-11 12:57 |
Windows: iTunes tegoed als cadeau | Moeder | iTunes | 8 | 16-12-10 20:54 |
Windows: Tegoed Itunes en Tegoed Iphone samenvoegen | Solari | iTunes | 0 | 29-04-09 10:16 |
Windows: Itunes tegoed verdienen | appelmoesje | iTunes | 4 | 03-03-09 18:52 |
|
|