Afspeellijst 'gekochte muziek' niet in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Op mijn iPhone heb ik een afspeellijst 'gekochte muziek'. Ik maakte enorm veel gebruik van deze afspeellijst en in de vorige iTunes voegde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspeellijst 'gekochte muziek' niet in iTunes
Hey,
Op mijn iPhone heb ik een afspeellijst 'gekochte muziek'. Ik maakte enorm veel gebruik van deze afspeellijst en in de vorige iTunes voegde ik in deze lijst nog wat andere muziek toe. Sinds iTunes 12 is die lijst op de computer niet meer beschikbaar maar nog wel op de iPhone. Hoe kan ik hem weer zichtbaar maken? Daar ik nu abonnee ben op 'music' zou ik graag hebben dat die lijst 'automatisch' opgevuld wordt met alle muziek die ik nu 'toevoeg' aan mijn bibliotheek. Bij slimme afspeellijst is dit niet mogelijk, hebben jullie andere ideeën? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoezo is de lijst op de pc niet meer beschikbaar ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Wijzig genre van in iTunes gekochte muziek | Machineman | iTunes | 0 | 05-05-14 11:03 |
Windows: Gekochte muziek in iTunes, maar nog te betalen in de bibliotheek. | Jako3ob | iTunes | 0 | 30-10-13 20:24 |
gekochte muziek itunes op ipad downloaden naar iphone lukt niet | pippie | iPhone algemeen | 1 | 02-11-12 11:10 |
Windows: gekochte muziek in itunes (op iPad) terug te krijgen na update | ldwaal | iTunes | 3 | 16-01-12 13:42 |
Windows: itunes gekochte muziek weg | frannie13 | iTunes | 0 | 07-12-10 12:15 |
|
|