iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: probleem met itunes windows 10 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/167136-probleem-itunes-windows-10-a.html)

Guest-20180925190238 01-10-15 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 1008080)
Ja is ook een oplossing maar dat is weer een extra programma, wat weer niet nodig is een weer een free trial heeft, en na 30 dagen moet betalen dus ja :rolleyes:

Maar jongen toch. :rolleyes:

mordi6 04-10-15 00:09

oke bedankt iedereen ik zal jullie oplossingen uit proberen :)

AceMobb 04-12-15 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma (Bericht 1005278)
1. Verwijder iTunes
2. Verwijder Apple Software Update
3. Verwijder Apple Mobile Device Support
4. Verwijder Bonjour
5. Verwijder Apple Application support

Voor de mensen met nog steeds dezelfde foutmelding

Oplossing;
1. Eerst alle bovenstaande dingen verwijderen behalve Apple Software Update via Windows configuratiesysteem.
2. Klik bij Apple Software Update op wijzigen, een nieuw venster gaat open en kies voor herstellen. (Niet verwijderen!)
3. Download Itunes opnieuw; HIER

Voíla.

hnky 22-03-16 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma (Bericht 1005278)
Sorry,maar bovenstaande had ik fout beantwoord:(

Dat was jouw vraag niet. Met iTunes na een update problemen gehad. Toen moest alles eraf. Dit is het voorbeeld.

1. Verwijder iTunes
2. Verwijder Apple Software Update
3. Verwijder Apple Mobile Device Support
4. Verwijder Bonjour
5. Verwijder Apple Application support

Precies in die volgorde,daarna weer opnieuw iTunes geïnstalleerd.

Dat zou de reden kunnen zijn dat iTunes niet goed funtioneerd.

Thanx! Erg nuttig. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.