//

probleem met itunes windows 10

probleem met itunes windows 10 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb probleem met itunes ik heb alle maar manden Windows 10 geïnstalleerd maar vanaf dat ik Windows 10 heb ik veel probleem met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-15, 02:09
mordi6 mordi6 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mordi6
Standaard probleem met itunes windows 10

hallo

ik heb probleem met itunes ik heb alle maar manden Windows 10 geïnstalleerd maar vanaf dat ik Windows 10 heb ik veel probleem met itunes ik heb ik opnieuw itunes geïnstalleerd maar het lukt ook niet ook ouder versie geïnstalleerd ook niet lukt en hier onder is de foto van de probleem





Doc1-page-001.jpg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-15, 09:27
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Begin eens met normale, Nederlandse zinnen te vormen met punten en komma's. Misschien is het dan voor de mede-forumleden wat duidelijker wat exact je probleem is.

Overigens heb ik op twee PC's Windows 10 geïnstalleerd en kan op beide iTunes zonder problemen gebruiken.
  #3  
Oud 11-09-15, 10:01
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik kan er ook niets meer van maken dan "hij doet het niet". Het plaatje is ook zo klein dat ik er echt niets op kan lezen.
Het kan zo ongeveer een standaard tekst worden die we keer op keer op keer kunnen blijven intikken.
Probeer als eerste eens wat meer informatie te geven. "hij doet het niet" is echt te weinig. Een paar zinnen extra tikken ga je niet dood van en kost niets extra.

Hier overigens ook Windows 10 draaien en geen enkel probleem met iTunes.
  #4  
Oud 12-09-15, 16:32
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Problemen iTunes Windows 10

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonus Bekijk bericht
Begin eens met normale, Nederlandse zinnen te vormen met punten en komma's. Misschien is het dan voor de mede-forumleden wat duidelijker wat exact je probleem is.

Overigens heb ik op twee PC's Windows 10 geïnstalleerd en kan op beide iTunes zonder problemen gebruiken.
Sorry,maar vind niet dat je iemand op zijn taal gebruik moet aanspreken. Kan op een andere manier. Je weet niet de reden, waarom. Iemand kan dyslexie hebben of wat anders. Los daarvan je maakt mensen onzeker, ik maak ook fouten

Zoals ik het lees heeft hij iTunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Misschien heeft hij niet alles goed verwijderd en staat er nog een gedeelte
  #5  
Oud 12-09-15, 16:50
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma Bekijk bericht
Sorry,maar vind niet dat je iemand op zijn taal gebruik moet aanspreken. Kan op een andere manier. Je weet niet de reden, waarom. Iemand kan dyslexie hebben of wat anders. Los daarvan je maakt mensen onzeker, ik maak ook fouten

Zoals ik het lees heeft hij iTunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Misschien heeft hij niet alles goed verwijderd en staat er nog een gedeelte
Dit heeft niks met dyslexie te maken, maar goed...
Ik vind dat als iemand op een Nederlandstalig forum om hulp vraagt er gerust gevraagd mag worden om een fatsoenlijke zinsbouw en grammatica. Bovendien wordt daardoor het probleem waarschijnlijk ook duidelijker beschreven en kan die persoon beter/sneller geholpen worden.
Mocht je dat zelf niet kunnen, laat het dan iemand anders voor je doen.
Het hoeft echt niet 100% correct te zijn, iedereen maakt fouten, maar hoe het hier omschreven staat is wel erg onduidelijk.

On topic: knap van je dat jij wel gelijk ziet wat er gedaan is en/of wat het probleem is. Ik kan het er niet uit opmaken.
Misschien kun je dan ook gelijk even een hint geven hoe hij/zij het op kan lossen?
  #6  
Oud 12-09-15, 17:28
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Wij hebben beiden een punt Bij een ander onderwerp een reactie gegeven,weet niet of ik dat hierin krijg gekopieerd. Gelukt,maar mijn probleem is nog niet opgelost. Wacht af,maar iTunes moet je wel alles verwijderen anders werkt het niet. Vandaar dit misschien het probleem is??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Vertel dan even wat je hebt gedaan, daar hebben anderen ook wat aan...
Daar ben ik ook benieuwd naar,heb het zelfde probleem al een tijd.
Precies het volgen plan(Ziggo) gevolgd,maar dat loste totaal niets op

Klacht ingediend,maar dan krijg je het zelfde antwoord als ik heb gedaan. Wacht hun antwoord af. Zelf denk ik, dat er wat veel hier in de beurt op Wi-Fi zitten....
  #7  
Oud 13-09-15, 13:03
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Windows probleem met iTunes Windows 10

Sorry,maar bovenstaande had ik fout beantwoord

Dat was jouw vraag niet. Met iTunes na een update problemen gehad. Toen moest alles eraf. Dit is het voorbeeld.

1. Verwijder iTunes
2. Verwijder Apple Software Update
3. Verwijder Apple Mobile Device Support
4. Verwijder Bonjour
5. Verwijder Apple Application support

Precies in die volgorde,daarna weer opnieuw iTunes geïnstalleerd.

Dat zou de reden kunnen zijn dat iTunes niet goed funtioneerd.
  #8  
Oud 13-09-15, 19:57
mordi6 mordi6 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mordi6
Standaard

dank u voor de oplossingen voor mijn probleem over itunes windows 10 ik zal het proberen
  #9  
Oud 24-09-15, 01:26
mordi6 mordi6 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mordi6
Standaard

ik kan itunes niet open doen of installeer of verwijderen itunes wanneer ik itunes open doet kan ik die direct opdoen maar dan maar nu krijg ik medeling dat itunes niet geagered op windows 10 en hier heb ik paar foto's van mijn probleem met itunes
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg unnamed (3).jpg‎ (56,6 KB, 19x gelezen)
Bestandstype: jpg unnamed (1).jpg‎ (60,7 KB, 17x gelezen)
Bestandstype: jpg 11143636_10155899173940012_809192376625775741_o.jpg‎ (46,9 KB, 17x gelezen)
  #10  
Oud 24-09-15, 14:21
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mordi6 Bekijk bericht
ik kan itunes niet open doen of installeer of verwijderen itunes wanneer ik itunes open doet kan ik die direct opdoen maar dan maar nu krijg ik medeling dat itunes niet geagered op windows 10 en hier heb ik paar foto's van mijn probleem met itunes
Heb je via Windows configuratie scherm, software verwijderen. Dat aangeklikt en alles precies zoals ik hier boven heb geplaatst iTunes verwijderd?

Daarna iTunes opnieuw gedownload? Dat is mij namelijk, zoals ik het lees niet duidelijk. Ben absoluut geen exper,maar er zijn hier veel mensen die dat wel zijn.

Als je het niet zo hebt gedaan, doe je dat alsnog. Ben benieuwd of het dan wel lukt. Succes
  #11  
Oud 24-09-15, 22:13
mordi6 mordi6 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mordi6
Standaard

Beste,

ik heb alle mogelijkheden geprobeerd om itunes te gebruiken maar nieks helpt ook niet via Windows configuratie scherm, software verwijderen
  #12  
Oud 25-09-15, 13:23
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mordi6 Bekijk bericht
Beste,

ik heb alle mogelijkheden geprobeerd om itunes te gebruiken maar nieks helpt ook niet via Windows configuratie scherm, software verwijderen
Alle software van iTunes moet wel verwijderd zijn van je computer. Daarna kan je iTunes pas opnieuw downloaden. Zelf heb ik ook Windows 10. Als je het precies zo gedaan hebt,dan weet ik het ook niet meer.

Misschien dat iemand anders je nog kan helpen
  #13  
Oud 25-09-15, 13:29
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Je beschrijft ook totaal niet wat je nou gedaan hebt. Er wordt een heel stappenplan geplaatst voor je en je komt in je antwoordt niet verder dan dat het niet lukt. Beschrijf eens rustig wat je gedaan hebt. Ik heb zelf meerdere apple producten in de lijst met geinstalleerde software staan.
software updater/bonjour service/itunes/quicktime en zo nog wel een aantal.
Heb je deze allemaal verwijderd? Echt allemaal? heb je daarna de registry opgeschoond ja of nee? heb je de juiste iTunes (32/64 bit) gedownload/geinstalleerd?
Het is binnen Windows nou eenmaal niet anders dan als het mis gaat, je iets meer werk moet verzetten om het weer goed te krijgen.
  #14  
Oud 01-10-15, 17:19
StyLez01 StyLez01 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik krijg hier het fout dat iTunes niet geinstalleerd kan worden op Windows 7.
Heb de bovenstaande stappen doorlopen , maar geen resultaat.

Foutmelding tijdens de installatie proces: er is een probleem met dit windows installer pakket. een programma dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd.
  #15  
Oud 01-10-15, 19:07
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Als je programma's verwijderd via configuratiescherm blijven er altijd restanten over. Verwijder die maar eens dus in stappen. Verwijder alles van Apple via configuratiescherm, vervolgens dus die mappen gaan zoeken en die verwijderen. En dan vooral kijken in %appdata% en installeer iTunes dan eens opnieuw suc6. Dit geldt trouwens voor beide problemen wat op dit topic is geplaatst.
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn

Laatst gewijzigd door niven10; 01-10-15 om 19:09. Reden: Meer info
  #16  
Oud 01-10-15, 19:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Bekijk bericht
Als je programma's verwijderd via configuratiescherm blijven er altijd restanten over.
Daarom gebruikt men ook bij voorkeur Revo Uninstaller voor deze oefening. Revo ruimt ook op in de diepste en donkerste Windows registry krochten.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller, Portable Uninstaller
  #17  
Oud 01-10-15, 19:46
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Daarom gebruikt men ook bij voorkeur Revo Uninstaller voor deze oefening. Revo ruimt ook op in de diepste en donkerste Windows registry krochten.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller, Portable Uninstaller
Ja is ook een oplossing maar dat is weer een extra programma, wat weer niet nodig is een weer een free trial heeft, en na 30 dagen moet betalen dus ja
  #18  
Oud 01-10-15, 19:53
StyLez01 StyLez01 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Dankzij Revo Uninstaller is mij eindelijk gelukt om iTunes op te zetten, is wat handiger dan dat je het zelf handmatig moet gaan zoeken.
  #19  
Oud 01-10-15, 19:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StyLez01 Bekijk bericht
...is wat handiger dan dat je het zelf handmatig moet gaan zoeken.
Natuurlijk. Ga maar eens zoeken in die donkere registry krochten. Succes verder.
  #20  
Oud 01-10-15, 20:09
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Natuurlijk. Ga maar eens zoeken in die donkere registry krochten. Succes verder.
Je hebt helemaal gelijk: een onmisbaar prgm!

Overigens is Enigma RegHunter en SpyHunter ook aan te bevelen (vele malen beter dan alle antivirusprgms):

Sorry, geen reclame, maar ik heb veel waardering voor genoemde prgms.
__________________
Willem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit jacobkugel iPhone algemeen 0 04-03-11 12:06
Windows: Windows opnieuw geïnstalleerd - Probleem in Itunes! Tomvu iTunes 15 24-11-10 21:20
Probleem met Windows Live Messenger MikeElzas iPhone Apps 0 19-11-10 00:05
Probleem met synchen na herinstallatie Windows. Taco iTunes 2 14-11-08 16:41
AirSharing met Windows Vista probleem Jakiie iPhone Apps 2 03-10-08 22:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.