Iphone 4s kan geen ringtones maken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eindelijk uitgevolgeld hoe je een ringtone maakt met Itunes, alleen als ik hem dan op me telefoon wilt zette, staat er of hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4s kan geen ringtones maken
Ik heb eindelijk uitgevolgeld hoe je een ringtone maakt met Itunes, alleen als ik hem dan op me telefoon wilt zette, staat er of hij te groot (0:15 sec) of dat de telefoon hem niet kan afspelen, wat ik niet begrijp
Ik gebruik nu een Iphone 4s, en de nieuwste versie van Ios en Itunes, aub help me, want wordt er erg moe van. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hier misschien iets aan?
Stel een liedje in als ringtone op je iPhone - MacWorld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... | CoolingThunder | iTunes | 1 | 19-10-11 16:55 |
kan geen reservekopie maken van iPhone | sjef.peeters | iTunes | 1 | 10-09-10 20:55 |
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie | davidvanh | iPhone algemeen | 7 | 02-08-09 15:58 |
Kan geen afspreellijsten maken op Iphone | Dennuske | iPhone algemeen | 1 | 22-06-09 22:36 |
|
|