Kan geen afspreellijsten maken op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen week heb ik de nieuwe software (3.0) op mijn Iphone 3G gezet. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik nog geen grote problemen heb ondervonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen afspreellijsten maken op Iphone
Afgelopen week heb ik de nieuwe software (3.0) op mijn Iphone 3G gezet. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik nog geen grote problemen heb ondervonden behalve het onderstaande probleem.
Afgelopen weekend wilde ik op een feestje even snel een nieuwe afspreellijst maken. Tot mijn verbazing kon ik niet meer als voor heen de afspeellijst on the go aanpassen. Ik heb alleen nog maar de mogelijkheid om de shuffle aan te zetten. Het is toch niet zo dat ik nu voortaan alleen in Itunes een afspreellijst kan maken? Ik wil dit ook op mijn Iphone zelf kunnen doen. Heeft iemand hier de oplossing voor? Is dit een instelling in Itunes die ik niet kan vinden of is het een foutje in de nieuwe software? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even gecheckt, maar die optie heb ik nog wel (iPod/Afspeellijst/On-The-Go)
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) | MrMyagiii | iTunes | 10 | 26-10-10 23:56 |
kan geen reservekopie maken van iPhone | sjef.peeters | iTunes | 1 | 10-09-10 20:55 |
Windows: kan geen verbinding maken met iphone | maat1956 | iTunes | 2 | 06-09-10 23:42 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie | davidvanh | iPhone algemeen | 7 | 02-08-09 15:58 |
|
|