kan geen verbinding maken met iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via usb mijn iphone aansluit wordt itunes niet meer zoals voorheen automatisch opgestart. Als ik dan itunes opstart krijg ik de volgende melding. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen verbinding maken met iphone
Als ik via usb mijn iphone aansluit wordt itunes niet meer zoals voorheen automatisch opgestart. Als ik dan itunes opstart krijg ik de volgende melding. "itunes kan geen verbinding maken met deze iphone omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000065)"
Wat te doen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook iedere keer er een update is kan ik geen verbing meer maken met itunes.
Mijn pc vind wel mijn iphone terug.;( |
|
|||
|
|||
Problemen Itunes 10 en windows 7
Op een of andere manier werkt itunes niet meer en hangt het systeem ... althans hele slechte response.
Als ik itunes icoon aanklik gebeurt er niets. Ga maar weer terug naar Itunes 9 want dit is waardeloos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
Kan geen verbinding maken met | Guest-1102131139 | Wi-Fi | 0 | 19-02-10 16:45 |
Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox | Jensyy | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 17:07 |
kan geen verbinding met iphone maken via ssh | hannes22 | Unlock [archief] | 4 | 09-03-08 09:44 |
|
|