Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Iphone 3gs kan ik GEEN verbinding maken met mijn beveiligde Livebox, ik heb de goede sleutel opgegeven (3x geprobeerd dus het moet wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox
Op mijn Iphone 3gs kan ik GEEN verbinding maken met mijn beveiligde Livebox, ik heb de goede sleutel opgegeven (3x geprobeerd dus het moet wel kloppen). Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probleem opgeslost, slot aub
|
|
||||
|
||||
en wat was de oplossing? Is handig voor mensen die dit probleem ook hebben
|
|
|||
|
|||
Onder de livebox zit een '' reg '' knopje, voordat je verbinding probeert te maken met je Iphone moet je dit knopje indrukken. (wel snel daarna verbinding maken anders moet je het knopje opnieuw indrukken)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
Windows: kan geen verbinding maken met iphone | maat1956 | iTunes | 2 | 06-09-10 23:42 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet | arntj00 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-09 23:48 |
kan geen verbinding met iphone maken via ssh | hannes22 | Unlock [archief] | 4 | 09-03-08 09:44 |
|
|