//

probleem na synchronisatie door pc machtigen?!

probleem na synchronisatie door pc machtigen?! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoop dat iemand mij kan helpen Wat blijft Itunes toch een onbegrijpelijk programma... Om video's van een online cursus steeds ook op mijn Ipad te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-16, 23:26
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Exclamation probleem na synchronisatie door pc machtigen?!

Hoop dat iemand mij kan helpen

Wat blijft Itunes toch een onbegrijpelijk programma...

Om video's van een online cursus steeds ook op mijn Ipad te kunnen zien, voeg ik deze toe d.m.v Itunes. Dit ging telkens goed al moest ik het wel heel vreemd steeds opnieuw mijn pc machtigen en mijn wachtwoord van m'n Apple ID opnieuw vullen en dan zegt ie dus ook steeds opnieuw dat ik 3 van de 5 toestellen heb gemachtigd. (hoe raar???!)
Maar tot mijn grote schrik waren er nu ineens na het toevoegen van nieuwe video's ,apps van mijn Ipad verdwenen !! Hoe kan dit want ik heb hier niks in veranderd!?! Vervolgens na opnieuw aansluiten op Itunes zie ik ineens een schermpje met ''probleem vanwege niet gemachtigd'' en dan bij 30 stuks! Toen ging ik naar de app-lijst en kon dus niet eens zien en nog steeds niet ontdekken welke apps er allemaal af zijn gegaan maar in ieder geval stond de belangrijkste app ''WEEK CAL' mijn agenda dus op ''installeren''. Dat heb ik maar gedaan maar nu klopt hij totaal niet meer Godzijdank staan m'n afspraken er nog wel in maar alle kleuren zijn anders, indeling van de pagina's etc !! Help !
Begrijpt iemand dit en weet iemand wat ik nu het beste kan doen??
Zie dat ik een recente reservekopie heb in Icloud van eergisteren, kan ik deze nu het beste gaan terugzetten om het weer te krijgen zoals het was of kan ik nog iets anders doen waarmee ik ''gewoon'' mijn apps er weer normaal op heb ????!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-16, 17:01
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Welke Windows-versie heb je ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2016 om 16:10 ----------

Trek de machtiging van de computer eens in. Doe dat net zo vaak tot er geen machtiging meer is (heb je meerdere computers gemachtigd ?). Start je pc opnieuw op en start iTunes, machtig je computer.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Machtigings probleem "U kunt maximaal 5 computers machtigen) loek2009 iPhone algemeen 4 03-04-14 06:04
Apps openen niet, en computer machtigen probleem. Edder iPhone Apps 0 31-08-10 10:50
Probleem met machtigen van iPod Casper_NL Archief 2 05-04-10 23:08
Probleem computer machtigen alle apps crashen Huub82 iTunes 7 06-03-10 02:02
Windows: Synchronisatie / Machtigen probleem MMarcell iTunes 0 09-10-09 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.