aankopen doen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iTunes card ingewisseld maar kan nu geen aankopen doen.Ik moet een betaalwijze selecteren en dat is alleen maar visa, martercard, american express ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn iTunes card ingewisseld maar kan nu geen aankopen doen.Ik moet een betaalwijze selecteren en dat is alleen maar visa, martercard, american express maar niet de ingewisselde kaart!?
|
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: aankopen doen in itunes store onmogelijk | username093083 | iTunes | 0 | 09-08-14 17:42 |
Leentoestel kan geen aankopen doen. | stadjer | iPhone algemeen | 0 | 18-07-13 23:19 |
Windows: Kan geen In-App aankopen meer doen | Stefandaman | iTunes | 2 | 13-06-13 14:33 |
Vraagje over aantal aankopen die ik wil doen in USA | Barrybe50 | Koopinformatie USA | 0 | 08-10-11 09:52 |
Iphone2G kapot, wat met de aankopen doen | firestarter | iPhone algemeen | 3 | 03-11-09 15:03 |
|
|