Itunes herkent Iphone niet. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee! Sinds ik de nieuwe Itunes update had gedaan, herkent mijn Itunes mijn Iphone niet meer. Van alles geprobeerd maar niets heeft echt geholpen, iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes herkent Iphone niet.
Hee!
Sinds ik de nieuwe Itunes update had gedaan, herkent mijn Itunes mijn Iphone niet meer. Van alles geprobeerd maar niets heeft echt geholpen, iemand raad? Mijn laptop herkent de iphone wel gewoon. Laatst gewijzigd door opdonder; 15-12-16 om 19:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
andere usb poort proberen ? andere kabel ? probeer eens de iphone te verbinden met andere software zoals bv 3u tools anders denk ik itunes helemaal goed verwijderen mbv revo uninstaller pro en opnieuw itunes installeren
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen in Configuratiescherm -> Programma's iTunes laten herstellen en het werkte weer... tot de volgende problemen.
|
|||
|
|||
https://support.apple.com/nl-nl/HT204095
Had ik ook en heb toen via bovenstaande uitleg op kunnen lossen. Ik heb een update van de apple mobile device moeten installeren en toen werkte hij meteen weer... Succes! |
|
|||
|
|||
Niks heeft helaas geholpen!
|
|
||||
|
||||
word de iphone door geen enkel programma herkent ? hij laad wel gewoon op ?
ik lees dat je laptop hem wel herkent ? dus zal je usb poort niet goed werken ? andere usb poort gebruiken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes herkent iphone niet | MinkeS | iPhone algemeen | 7 | 22-01-13 15:57 |
iTUNES herkent iPhone niet | deltaapo | iTunes | 1 | 10-08-11 22:40 |
Windows: iTunes herkent iPhone niet | watersoul | iTunes | 231 | 14-01-11 10:25 |
Itunes herkent me iPhone niet | jck | iTunes | 25 | 25-11-10 17:55 |
Mac OS X: iTunes herkent iPhone niet | emphasiz | iTunes | 35 | 15-10-09 11:28 |
|
|