//

iPhone aangesloten op itunes waar al een account actief was

iPhone aangesloten op itunes waar al een account actief was discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi iedereen, Ik heb een iPhone aangesloten op iTunes (iPhone met kabel aangesloten) waar de iPhone van mijn man al eerder op was aangesloten. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-17, 22:55
Inge8 Inge8 is offline
• iOS 10.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Unhappy iPhone aangesloten op itunes waar al een account actief was

Hi iedereen,

Ik heb een iPhone aangesloten op iTunes (iPhone met kabel aangesloten) waar de iPhone van mijn man al eerder op was aangesloten. Nu krijg ik bij het overzicht van mijn apparaten iphone van ..(mijn man). Ik ben nu helaas mijn foto's kwijt en mijn contacten. Ik heb het apparaat al verwijderd op de apple ID accountpagina. Toen kreeg ik ineens wel foto's terug maar van een tijd geleden (niet die ik nog steeds kwijt ben). De naam is nog niet verwijderd uit mijn telefoon.

Hoe kan ik dit herstellen? Enorm bedankt alvast voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-17, 11:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inge8 Bekijk bericht
Ik heb een iPhone aangesloten op iTunes (iPhone met kabel aangesloten) waar de iPhone van mijn man al eerder op was aangesloten.
Je zal wel meer gedaan hebben dan alleen maar de iPhone "aangesloten". Geef aan wat je werkelijk gedaan hebt. Een synchronisatie? een reservekopie teruggezet? Iets anders?
Reageren

Labels
account, iphone, itunes, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
U kunt niets kopen omdat uw account niet actief is. jooston iPhone Apps 6 13-10-10 11:18
Aankopen apps lukken ineens niet meer, account wel actief trashydiva iPhone Apps 0 18-07-10 12:49
Account niet actief? Lazgang iPhone Apps 3 27-06-10 10:04
Mailaccount blokkeert op PC als account actief is op Iphone Emile1 iTunes 3 21-01-10 10:19
Windows: Itunes 8.2 ''hangt'' wanneer de iphone aangesloten wordt. manuelk iTunes 5 04-08-09 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.