waar staan de Apps in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iPhone 8 en wil via iTunes een gedeelte van mijn Apps naar de telefoon installeren. Tot voor kort zag ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
waar staan de Apps in iTunes
Ik heb een nieuwe iPhone 8 en wil via iTunes een gedeelte van mijn Apps naar de telefoon installeren. Tot voor kort zag ik in iTunes linksboven "Apps" staan waar ik het kon beheren. Nu zie ik dit niet meer terug (zie screenshot is nog even met mijn oude 5S aangesloten)
Enig idee waar dit terug in te schakelen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
https://*****************.nl/discussi...-itunes#latest |
|
||||
|
||||
ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb mijn apps die ik wilde installeren gekopieerd uit de media map van iTunes en in een aparte map bij elkaar gezet. Dan in iTunes mijn telefoon geselecteerd en dan de sectie films geklikt. Hier kan je films slepen van je Finder naar je iPhone/ipad. Maar als je nu alle apps die je hebt gekopieerd selecteert en deze sleept naar de film sectie worden ze gewoon geïnstalleerd op je toestel. Daarna alleen even alles laten updaten via de app store op je telefoon of iPad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staan iTunes apps op de pc? | Rasz | iPhone Apps | 9 | 03-02-11 19:29 |
Waar staan apps nog meer (met cyberduck) | stevenflappy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-09-09 01:45 |
Hoeveel App Store apps heb jij in iTunes staan? | iMario | iPhone Apps | 30 | 06-03-09 12:24 |
|
|