Maandelijks afschrijving en creditering van 1 euro? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Elke maand wordt er door iTunes 1 euro van mijn creditcard afgeschreven en ook weer meteen gecrediteerd door iTunes.com/Bill iTunes.com IE met de omschrijving ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maandelijks afschrijving en creditering van 1 euro?
Hallo,
Elke maand wordt er door iTunes 1 euro van mijn creditcard afgeschreven en ook weer meteen gecrediteerd door iTunes.com/Bill iTunes.com IE met de omschrijving iTunes.com/Bill iTunes.com IE. Ik kan geen oorzaak vinden. Op zich geen probleem, omdat de bedragen immers tegen elkaar wegvallen. Ik vraag me echter af waardoor dit wordt veroorzaakt? Ik doe zelden aankopen met iTunes, maar gebruik het programma alleen voor het synchroniseren met Outlook op mijn computer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1 Euro of 99 Eurocent klinkt als een iCloud abonnement.
|
|
|||
|
|||
Hallo Timosha,
Dank voor je supersnelle reactie! Ik heb mijn iCloud instellingen even gecontroleerd. Ik gebruik alleen Siri en 'Zoek mijn iPhone', maar nu zag ik dat ook het Game Center aanstond en dat er 10Mb van 5GB is verbruikt. Ik ga dus nu eerst mijn games een checken, want het zou kunnen dat er misschien een app op de achtergrond actief is.. |
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde, 1 euro eraf 1 erbij, nee ik speel geen games, zelfs een hekel aan games. Wilde mijn creditcard verwijderen uit mijn account maar die optie kan ik nergens vinden. Ook niet als ik dat opzoek op internet hoe dat zou moeten. Vreemd van die ene euro keer op keer en heel vreemd dat ik mijn bloedeigen creditcard niet mag verwijderen. Denk dat ik die dan via MIJN ING maar ga blokkeren voor Apple . . . .
|
|
||||
|
||||
Dit heb ik ook, is een check op je creditcard... Waarschijnlijk onlangs je betaalgegevens geüpdatet?
|
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone
Na vele jaren terug naar het Apple kamp. Moest dus alles opnieuw instellen etcetera.
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde. Vermoedelijk een geldigheidscontrole van de creditcard.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applicatie berichtgeving afschrijving betaalpas | evr24 | iPhone Apps | 1 | 28-12-10 18:33 |
Maandelijks data-verbruik | djgns | Overige providers Nederland | 19 | 14-08-10 11:34 |
Windows: Click and Buy afschrijving | Sjojs | iTunes | 0 | 24-07-10 00:52 |
Tmobile rekening/afschrijving | joren91 | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-05-10 10:53 |
Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving | PuDDinG | Odido (T-Mobile) | 11 | 10-09-08 07:57 |
|
|