Tegoed kaart voor Appstore werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Om Things 3 voor mijn Macbook te kunnen downloaden heb ik zojuist bij de HEMA online een tegoedkaart gekocht. Nu zie ik het tegoed verschijnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tegoed kaart voor Appstore werkt niet
Om Things 3 voor mijn Macbook te kunnen downloaden heb ik zojuist bij de HEMA online een tegoedkaart gekocht.
Nu zie ik het tegoed verschijnen in iTunes en niet in de Mac Appstore terwijl ik las dat je met het tegoed alles kon kopen wat gekoppeld is aan je Apple-ID. in iTunes koop ik nooit iets dus hoop dat ik het tegoed kan gebruiken voor waar ik hem heb gekocht.. Ik hoor graag wat ik nu kan doen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen MacBook, maar heb je hier iets aan (gelezen bij Appletips).
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu na een paar uur is het tegoed ook zichtbaar bij de Mac App store... dus bij alle stores..
Bedankt Mariche voor het meedenken. |
Labels |
apple store |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CCK sd kaart/stick werkt niet | Vlag | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 12-02-12 00:33 |
andere t-mobile sim kaart werkt niet | remynaps | Odido (T-Mobile) | 2 | 11-06-10 01:43 |
Internet werkt niet met tmobile kaart in 2G | 2drb | Archief | 3 | 03-11-09 17:44 |
US iphone unlocked werkt niet met NL sim kaart | mgrt | iPhone algemeen | 10 | 05-10-09 18:04 |
appstore werkt niet meer | vespresso | Archief | 6 | 22-10-08 12:44 |
|
|