zéér lange synchronisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen, Ik heb een legale iphone 3G 8g, sinds ik fw 2.0.1 erop heb staan duurt de synchronisatie, meerbepaald het aanmaken van de reservekopie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hey iedereen,
Ik heb een legale iphone 3G 8g, sinds ik fw 2.0.1 erop heb staan duurt de synchronisatie, meerbepaald het aanmaken van de reservekopie, bijna een volledig uur. De rest gaat vlot zoals vroeger. Voordien heb ik hier geen last van gehad. Zijn er nog mensen met dit probleem? En is er iets aan te doen? groetjes |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad een "probleem" dat de backup veel te lang duurt.
kan je eventueel omzeilen: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G - Zoekresultaten |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Komt onder andere hierdoor ![]()
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste optie lange reis | francebramie | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 5 February 2010 07:23 |
Te lange bestandsnamen | rushhour | iPhone algemeen | 3 | 6 October 2009 00:56 |
Vodafone bij lange SMS | Stiruam | Vodafone | 1 | 24 February 2009 18:35 |
oneindig lange rintones | bako | Ringtones en Wallpapers | 5 | 14 February 2009 20:57 |
Lange Wpa Code | chase | Wi-Fi | 3 | 13 April 2008 13:33 |
|
|