//

Foto's verwijderen iPhone

Foto's verwijderen iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb enkele folders aangevinkt op mijn PC die door iTunes worden overgezet naar mijn iPhone. Nu is er een folder genaamd fotobibliotheek (dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-08, 15:55
ahm ahm is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 10
Standaard Foto's verwijderen iPhone

Hoi, Ik heb enkele folders aangevinkt op mijn PC die door iTunes worden overgezet naar mijn iPhone. Nu is er een folder genaamd fotobibliotheek (dus zonder subfolders) die vol staat met foto's die ik daar niet wil hebben.
Hoe kan ik deze weer verwijderen (zonder op de iPhone dit te doen)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-08, 15:57
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ik denk dat je je iphone moet aan sluiten op itunes en dan moet je bij afbeeldingen of iets dergelijks. die map afvinken
  #3  
Oud 18-08-08, 16:05
ahm ahm is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 10
Standaard

Ja dat dacht is dus ook.
Wat ik heb gedaan:
Ik heb een grote folder Foto op mijn PC. Daarin zitten alle subfolders zoals Spanje 2008. Die laatste heb ik met de eerst sync alleen gekozen. Dus alle foto's daarvan staan in de fotobibliotheek. Daarna kwam ik erachter dat je op de iPhone dus geen subfolders meer ziet. Daarna de sync aangeepast op de hoofdfolder Foto, en vervolgens in de lijst de folder Spanje 2008 aangevinkt. Dat werkte beter want je krijgt dan een album genaamd Spanje 2008 op je iPhone. Maar hoe krijg ik nu de losse foto's uit de bibliotheek??
  #4  
Oud 18-08-08, 16:05
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

als je je iphone hebt aangesloten op itunes. ga je in je iphone naar de sectie foto's en zet je een stip voor geselecteerde mappen. dan kun je aanvinken welke mappen je op je iphone wilt.

edit: op het moment dat ik dit bericht postte was er al een nieuw bericht. volgens mij kun je dat niet doen met losse foto's via itunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Verwijderen foto's op Iphone 4 Possimpible Muziek, foto & video 3 04-01-16 16:58
foto's verwijderen op de iphone? josephusjg Desktop-applicaties 20 22-07-13 21:38
iPhone foto's verwijderen via Mac OSX arashrsf Muziek, foto & video 0 26-12-10 04:23
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen Maaike_22 Muziek, foto & video 3 19-02-10 11:05
Foto's verwijderen uit wallpaper folder op je Iphone! stereopanda Ringtones en Wallpapers 5 22-02-08 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.