iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Restitutie uit de iTunes Store. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/19722-restitutie-de-itunes-store.html)

snurkie 22-08-08 09:51

Restitutie uit de iTunes Store.
 
Ik wilde de omschrijving van een programma bekijken, zat iets te laag met de muis en heb waarschijnlijk op de button "Koop" gedrukt.
Ik had het door tijdens het downloaden en heb de download afgebroken.
Verwijderd uit iTunes en staat na het syncen dus ook niet op mijn iPhone.
Toch kwam er 2 dagen later een factuur per email waarop het bedrag van de toepassing stond.
Via een zeer ingewikkelde procedure wordt er in het Engels een oplossing voor gegeven. Waarom Engels ??? Ik zit in de NL Apple Store.
Maar ik heb uitgevoerd : Mijn account>inloggen> Aankoop geschiedenis en zowaar daar kan ik een probleem melden. Dat heb ik inmiddels al 2 x gedaan, maar tot op heden GEEN CORRECTIE en/of een mail wat het probleem is. Iemand hier ervaring mee ???

Men dwingt mij inpopulaire maatregelen te nemen. bv eerst ceditcard blokkeren en dan aankopen doen. Zou men dan wel reageren ?????

:confused: :mad: :cool:

Captain Krimson 22-08-08 10:55

als je op koop klikt komt bij mij eerst de vraag of ik zeker weet of ik het product wil kopen. Pas als ik daar op ja klik gaat hij downloaden. Misschien een idee om dat niet uit te schakelen.

groetjes Captain Krimson (die er van uit gaat dat je niet zonder na te denken op ja geklikt hebt)

leama 22-08-08 11:21

Volgens mij kan je 1-click buying aanzetten waardoor je die 'weet je het zeker' melding niet krijgt. Is niet handig, maar als het aanstaat koop je vrij snel iets.

forum.bericht 22-08-08 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leama (Bericht 175066)
Volgens mij kan je 1-click buying aanzetten waardoor je die 'weet je het zeker' melding niet krijgt. Is niet handig, maar als het aanstaat koop je vrij snel iets.

Inderdaad, ook rustig een systeem van 3000,= en hoger euro.

forum.bericht 22-08-08 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snurkie (Bericht 174996)
I
Maar ik heb uitgevoerd : Mijn account>inloggen> Aankoop geschiedenis en zowaar daar kan ik een probleem melden. Dat heb ik inmiddels al 2 x gedaan, maar tot op heden GEEN CORRECTIE en/of een mail wat het probleem is. Iemand hier ervaring mee ???
l:

Ik heb nu 2 keer via die weg een probleem tot volle tevredenheid opgelost.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.