Restitutie uit de iTunes Store.

Restitutie uit de iTunes Store. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde de omschrijving van een programma bekijken, zat iets te laag met de muis en heb waarschijnlijk op de button "Koop" gedrukt. Ik had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 August 2008, 10:51
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 April 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar snurkie
Standaard Restitutie uit de iTunes Store.

Ik wilde de omschrijving van een programma bekijken, zat iets te laag met de muis en heb waarschijnlijk op de button "Koop" gedrukt.
Ik had het door tijdens het downloaden en heb de download afgebroken.
Verwijderd uit iTunes en staat na het syncen dus ook niet op mijn iPhone.
Toch kwam er 2 dagen later een factuur per email waarop het bedrag van de toepassing stond.
Via een zeer ingewikkelde procedure wordt er in het Engels een oplossing voor gegeven. Waarom Engels ??? Ik zit in de NL Apple Store.
Maar ik heb uitgevoerd : Mijn account>inloggen> Aankoop geschiedenis en zowaar daar kan ik een probleem melden. Dat heb ik inmiddels al 2 x gedaan, maar tot op heden GEEN CORRECTIE en/of een mail wat het probleem is. Iemand hier ervaring mee ???

Men dwingt mij inpopulaire maatregelen te nemen. bv eerst ceditcard blokkeren en dan aankopen doen. Zou men dan wel reageren ?????

__________________
Gezien vanaf de maan, zijn we allemaal even groot/klein.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22 August 2008, 11:55
Captain Krimson's schermafbeelding
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 7 August 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

als je op koop klikt komt bij mij eerst de vraag of ik zeker weet of ik het product wil kopen. Pas als ik daar op ja klik gaat hij downloaden. Misschien een idee om dat niet uit te schakelen.

groetjes Captain Krimson (die er van uit gaat dat je niet zonder na te denken op ja geklikt hebt)
__________________
de werkelijkheid? ach van mij had het niet gehoeven (Nathalie Baartman)
  #3  
Oud 22 August 2008, 12:21
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 June 2008
Berichten: 182
Standaard

Volgens mij kan je 1-click buying aanzetten waardoor je die 'weet je het zeker' melding niet krijgt. Is niet handig, maar als het aanstaat koop je vrij snel iets.
  #4  
Oud 22 August 2008, 12:26
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 January 2008
Berichten: 985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Volgens mij kan je 1-click buying aanzetten waardoor je die 'weet je het zeker' melding niet krijgt. Is niet handig, maar als het aanstaat koop je vrij snel iets.
Inderdaad, ook rustig een systeem van 3000,= en hoger euro.
  #5  
Oud 22 August 2008, 12:41
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 January 2008
Berichten: 985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snurkie Bekijk bericht
I
Maar ik heb uitgevoerd : Mijn account>inloggen> Aankoop geschiedenis en zowaar daar kan ik een probleem melden. Dat heb ik inmiddels al 2 x gedaan, maar tot op heden GEEN CORRECTIE en/of een mail wat het probleem is. Iemand hier ervaring mee ???
l:
Ik heb nu 2 keer via die weg een probleem tot volle tevredenheid opgelost.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Downloaden uit buitenlandse itunes store bertheeren iTunes 0 7 March 2011 02:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.