Een kant op syncen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Is het ook mogelijk om alleen van agenda (in outlook) naar de Iphone te syncen? Dus Zonder dat de Iphone gaat syncen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een kant op syncen?
Hallo iedereen,
Is het ook mogelijk om alleen van agenda (in outlook) naar de Iphone te syncen? Dus Zonder dat de Iphone gaat syncen met outlook? dus alleen van A (outlook) naar B (Iphone) en niet andersom. Omdat ik soms afspraken in optie heb en als ze niet doorgaan of juist definitief zijn en er een reservering van heb gemaakt dan gaat de Iphone dat er juist bijzetten... Om het kort te houden: Iedere keer als ik wil gaan syncen met outlook dan meto de iphone leeg zijn(lees: clean erin zetten) voor mij anders staat er een optie in en die is dan na der hand niet doorgegaan of een reservering geworden. Het probleem is dan dat die ene afpsraak er bv als optie en reservering staat... pfff hoop dat je er nog uit komt anders hoor ik het wel. GR |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij gaat dat niet (ik weet het alleen niet zeker)
|
|||
|
|||
Ik zet dat in de tekst erbij. Dus optie van afspraak = "optie lunch met Theo".
Als Theo dan bevestigd dan wijzig ik het woord "optie". Als de afspraak daarna niet door kan gaan type ik er voor "canceled - lunch Theo". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een tweak mbt syncen | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-04-11 16:21 |
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid | RivaDemey | iPhone algemeen | 15 | 15-01-11 00:54 |
Windows: foto's syncen, een ramp! | RUtalking2me | iTunes | 4 | 29-09-09 01:22 |
Programma's maar 1 kant op syncen ? | alwins | iTunes | 3 | 26-07-08 11:00 |
|
|