Itunes 8.0 :Firmware herstellen van 2.1 naar 2.0 shift werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone van 2.0.2 proberen te updaten naar 2.1 maar dit is helaas mislukt omdat de firmware er weer opgeschot. Niks aan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes 8.0 :Firmware herstellen van 2.1 naar 2.0 shift werkt niet
Ik heb mijn Iphone van 2.0.2 proberen te updaten naar 2.1 maar dit is helaas mislukt omdat de firmware er weer opgeschot.
Niks aan te doen maar nu probeer ik in Itunes 8.0 hem weer te herstellen naar de orgineel 2.0.2 firmware maar dit lukt helaas niet. Normaal is het in de herstelmodus zetten en dan Shift ingedrukt houden en op herstellen drukken, maar nu werkt dat niet meer. Iemand een oplossing. Laatst gewijzigd door joke_name; 13-09-08 om 03:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
KLopt. Verwijder deze iTunes en zet een oude versie 7 er op. Daar lukt het wel mee
|
|||
|
|||
Wordt hier nog een oplossing voor gezocht, wat dat is natuurlijk erg onhandig om straks je eigen custom 2.1 te installeren.
Uiteindelijk heb ik het opgelost door op de laptop van me moeder 7.7 te installeren daarop hem te donwgrade en toen hem weer op me eigen laptop aan te sluiten en te Quickpwn enzvoort. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstellen met firmware 3.1.3 werkt niet. | xPTRICIAAA | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 18:06 |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: ITunes en de shift herstellen toetscombinatie | Eric Logtenberg | Jailbreak | 1 | 26-04-10 08:35 |
Windows: shift + herstellen werkt niet | soulwax | iTunes | 6 | 29-10-09 00:14 |
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 | matthouz | Jailbreak [archief] | 2 | 07-09-08 20:00 |
|
|