Verkeerd gesynced: alle muziek weg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb door mij eigen stomme schuld al mijn muziek en films verwijderd uit me iPhone en ook uit iTunes...... Maar ik zie ook nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verkeerd gesynced: alle muziek weg
Ik heb door mij eigen stomme schuld al mijn muziek en films verwijderd uit me iPhone en ook uit iTunes......
Maar ik zie ook nergens een optie om het makkelijk terug te zetten: het al een herstelactie gedaan (de iPhone wordt helemaal kaal gemaakt maar wonderbaar genoeg ging dit gelukkig goed) maar ben nog steeds alles kwijt: iemand een tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk kun je support het beste even mailen, die zijn meestal zo vriendelijk dat je alles weer kunt downloaden. Werkt natuurlijk wel alleen met aangekocht materiaal.
|
|
||||
|
||||
staat je muziek nergens in een apparte map opgeslagen of in je prullemand?
|
||||
|
||||
Beetje (erg) off-topic, maar viel me zomaar even op.
|
|
|||
|
|||
@danield: het was allemaal eigen muziek, dus bellen heeft dan denk ik geen zin
@truckdriver: helaas, de muziek kwam allemaal van een andere pc en heb ik dus 'gesleept' naar mijn iPhone. In al die tijd werd er ook regelmatig een complete backup gemaakt voordat ik ging synchroniseren. Dus ik ging er vanuit dat ik wel ergens een backup zou moeten hebben staan met al mijn muziek. Is dat nergens terug te vinden dan? @InternetRebel: wat bedoel je precies? |
|
||||
|
||||
Nee, je kan je muziek alleen syncen met 1 pc. Dit is om te voorkomen dat je illegaal muziek gaat uitwisselen. Als je dus op 1 pc je muziek erop gezet hebt en je gaat dan syncen op een andere computer, dan krijg je de bibliotheek van die computer op je iPhone gesynct. In jouw geval een lege dus..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle apps weg na herstel | scheersje | iPhone Apps | 1 | 30-12-10 13:18 |
Muziek: Alle folders in directory muziek weg?! | steefmaik | Muziek, foto & video | 0 | 05-08-10 16:45 |
Door iTunes alle muziek weg | carp | iTunes | 1 | 18-11-09 17:12 |
Muziek: Alle muziek en videos weg! | jeroenvg | Muziek, foto & video | 4 | 19-11-08 17:26 |
Alle icoontjes zijn weg | []v[]o | Unlock [archief] | 0 | 29-03-08 13:14 |
|
|