Iphone in China discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu in China nog tot 18/11 , Ben al 2 apple stores afgegaan en ook enkele zwarte markten , Maar helaas geen iphone te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone in China
Ben nu in China nog tot 18/11 , Ben al 2 apple stores afgegaan
en ook enkele zwarte markten , Maar helaas geen iphone te bespeuren enkel de clonen maar die kun je echt niet vergelijken Leuk om te zien dat China met al zijn copies en en alles te vinden zwarte markten , de iphone toch niet kunnen aanbieden terzijl het toch "made in China is" , lol Had klein vraagje aan het thuisfront , als ik een iphone in Nederland koop moet ik dan gelijk ook abonement nemen , of is dit thuis zoals Vs via internet Sorry als dit in de verkeerde topic staat wist niet goed waar ik het moest zetten Vele groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone zal waarschijnlijk in NL al meteen wordten afgesloten met abbo...Maar dat is natuurlijk nog niet duidelijk!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Hoe is het dan in Deutsland
of Engeland Kan ik voorbeeld in de vlieghaven even eentje kopen ?? |
|
||||
|
||||
[quote=nanoman;16250]Hoe is het dan in Deutsland
of Engeland Als daar zoon winkel is Ja! Echter moet je daar meteen een abbonement afsluiten en niet thuis activatie zoals in US... Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Yep , ben ondertussen terug
Heb paar winkels afgegaan in de vlieghaven , en natuurlijk noppes dat ze het in hun ........ fun is er af voor mij |
|
||||
|
||||
Koop er gewoon 1 via marktplaats dan....
De fun is juist unlocken |
|
||||
|
||||
xD Unlocken moet nou eenmaal gebeuren ik zou liever een simlock vrije hebben hoor weer van een hoop gezeur af...
De fun zijn juist de apps |
|
|||
|
|||
Heb jullie raad gevolgd , gisteren een nog gesealde kunnen vinden , hij had het vorig week vanuit USA gebracht ,
grote geluk zat er nog de 1.1.1 firmware op , gsiteren na 4 uren sukkelen is het gelukt om een volledige werkende trotse Iphone bezitter te zijn met 1.1.2 op Dit is veel beter dan eender welk GSm of PDa van nu yeehaaa groetjes |
|
||||
|
||||
Nou gefeliciteerd
Je zal er vast veel plezier van hebben! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in China | TTinnman | Koopinformatie Rest van de wereld | 12 | 20-09-12 01:00 |
iphone china | RuuuB | Koopinformatie Rest van de wereld | 63 | 15-10-10 08:17 |
Iphone China | Raxious | Koopinformatie Rest van de wereld | 11 | 17-06-09 00:00 |
[iPhone 3G] China | Thomas1990 | Koopinformatie Rest van de wereld | 16 | 25-07-08 21:32 |
|
|