Verschillende iPhones + hun backups in 1 en dezelfde iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Eenvoudig vraagje (heb zoekfunctie gebruikt met trefwoorden als 'verschillende' 'meerdere' 'backup' 'itunes' enz...) maar niet meteen antwoord op volgende vraag gevonden; Kan itunes verschillende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verschillende iPhones + hun backups in 1 en dezelfde iTunes
Hoi,
Eenvoudig vraagje (heb zoekfunctie gebruikt met trefwoorden als 'verschillende' 'meerdere' 'backup' 'itunes' enz...) maar niet meteen antwoord op volgende vraag gevonden; Kan itunes verschillende backups van verschillende iPhones bijhouden? m.a.w. iTunes bevat nu een backup van mijn 2G 2.1 software, text, photos, contacts, etc. en als ik nu iemand anders zijn iPhone aansluit om daarvan ook een backup te nemen voor ik die restore naar 2.2 ben ik dan al mijn gegevens kwijt of kan iTunes het onderscheid onthouden en maken tussen verschillende iphones en hun backups? Alvast bedankt voor de reacties.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij kan meerdere backups maken van verschillende iPhone's.
|
||||
|
||||
Merci voor je super snelle reactie!
Vraag beantwoord dus mag slotje op. Misschien off-topic toch nog snel even bevestiging zoeken; Ga zo meteen een 1.1.4 upgraden naar 2.2 via jouw custom (waarvoor dank) en de shift-restore optie (zoals ik mijn 1.1.4 met de vorige custom naar de 2.1 gebracht heb) en daarna mijn 2.1 upgraden naar 2.2 via dezelfde manier. Blijf ik al mijn legale applicaties houden na de backup restore, en wat gebeurt er met de minder legale? Verdwijnen die uit itunes? Of worden die ook weer op de iphone geplaatst maar werken deze niet meer? Of gewoon dezelfde methode toepassen als bij de 2.1 om deze opnieuw werkend te krijgen? (probeer het hier wat te verbloemen zodat hier zeker geen uitleg komt hoe je dit precies moet doen, wil gewoon weten wat het resultaat/effect is op de minder legale zaken die erop staan) (zoek dus geen oplossing, ben enkel benieuwd naar het resultaat zodat ik weet wat me te wachten staat) Laatst gewijzigd door digitrich; 01-12-08 om 21:52. |
|
||||
|
||||
Je kunt een reservekopie maken. Als je geupgrade hebt kun je alles weer terug zetten d.m.v. die reserekopie. Wij geven geen ondersteuning voor illegaal verkregen apps.
|
|
||||
|
||||
Ok duidelijk!
Blijf het wat hypocriet vinden, maar heb er respect voor! Toch van harte bedankt! mag nu zeker slotje op |
|
||||
|
||||
Laat maar even open staan. Dan hebben anderen er misschien ook wat aan.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja maar als ze dan aanvullende vragen hebben, kunnen ze deze niet posten
|
|
||||
|
||||
okidoki begrepen
|
|
|||
|
|||
Is het ook mogelijk om twee iphones aan een itunes te koppelen en dan per iphone apps en muziek bij te houden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is het maximaal aantal iPhones wat je in een en dezelfde iTunes kan beheren?
We krijgen er 6 binnen volgende week en wil deze om het een beetje beheersbaar te houden allemaal via mijn systeem beheren, updaten en software installeren. |
|
|||
|
|||
Nog een vraag: gister mijn 3gs gehaald en geactiveerd op itunes. Ging als een tierelier. Toen ook nog mijn 2g aangesloten gehad en vanmorgen ziet itunes mijn 3gs niet meer. Heel vreemd...
De mac ziet wel een iphone als mijn 3gs eraan hangt maar itunes ontkent ieder bestaan. Ik weet het, vast een knopje dat ik ergens moet omzetten, maar kan iemand me svp vertellen welke? Ik word gek en wil al bijna die 3gs uit het raam smijten (nee hoor). Veel dank alvast! |
|
|||
|
|||
ik heb ook een vraag? ik en mijn vrouw hebben beide een iphone nu is het volgende: mijn vrouw wil niet mijn muziek op haar iphone hebben maar we gebruiken 1 itunes mac Osx weet mijn mac welke iphone het is en sync hij dan niet alle muziek van mij naar die van haar?? en andersom???
alvast bedankt pascal |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dezelfde vraag. Heb jij hier reeds ervaring mee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 2 iphones en 1 Ipad op dezelfde pc? | Sabaai | iTunes | 3 | 19-09-10 11:29 |
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC | Maus078 | iTunes | 2 | 25-08-10 08:53 |
Programmas en spellen uitwissellen tussen verschillende iphones. | peaceman | iPhone algemeen | 4 | 30-03-10 13:30 |
Backups en nieuwe iPhones?? | gregs | Archief | 2 | 24-01-10 22:04 |
2 verschillende iPhones op 1 computer | Peter | Unlock [archief] | 2 | 06-11-07 00:58 |
|
|