Vervormde foto in Contacten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even de zoek functie hiervoor gebruikt, maar geen resultaat . Ik synchroniseer mijn Contact gegevens (inclusief foto's) regelmatig met mijn iPhone. Ik merk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vervormde foto in Contacten
Ik heb even de zoek functie hiervoor gebruikt, maar geen resultaat .
Ik synchroniseer mijn Contact gegevens (inclusief foto's) regelmatig met mijn iPhone. Ik merk dat de foto's, die ik vanuit iPhone heb toegevoegd goed worden aangegeven, maar de foto's die ik vanuit Outlook heb ingevoerd zijn vervormd; een beetje uitgereikt! Kan iemand hier een verklaring geven? Ik heb verschillende formaten geprobeerd, maar geen verschil. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft niemand dit?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier een antwoord op? Ben er namelijk ook wel redelijk benieuwd naar..
|
|
||||
|
||||
ik heb ook zoiets, de foto's die ik via mail op me iphone open zien er goed uit maar zodra ik de foto opsla in filmrol is ie wazig en ietsje uitvergroot maar dat heeft vlgs mij iedereen, me zus en een paar collega's hebben dat ook heeft vlgs mij met de resolutie van de foto te maken die de iphone niet kan aanpassen? of zoiets
|
|
|||
|
|||
got it!
door eerst foto op de iphone te zetten via itunes en vanuit daar kan je vervolgens foto toekennen aan contact. vervolgens kan de foto via itunes ook weer verwijderd worden en blijft deze toch gekoppeld aan contact! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je een andere alternatief? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto Contacten | brecht99 | iTunes | 0 | 16-11-10 11:20 |
Foto: Foto toevoegen aan contacten | elektroshokk | Muziek, foto & video | 2 | 22-08-10 09:35 |
Foto's in contacten zichtbaar | haarbal | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-07-09 16:26 |
Foto's contacten | sic139 | Unlock [archief] | 2 | 14-03-08 09:46 |
|
|