Download probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb perongeluk op de telefoon bij itunes gedrukt op podacast? en nu staat er bij downloads iets van veronica 10mb ik denk doe maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download probleem
ik heb perongeluk op de telefoon bij itunes gedrukt op podacast? en nu staat er bij downloads iets van veronica 10mb ik denk doe maar ruimte zat gaat niet moet aangesloten zijn op itunes
heb ik gedaan maar er gebeurt niets en ik kan het ook niet weghalen op de telefoon en iedere keer als ik hem aanzet krijg ik die melding dat er wat staat van 10mb wie helpt mij please ps waarom vraagt safari om Wi-Fi en wachtwoord en zegt ook kan geen adobe flashplayer downloaden graag simpel houden ik ben geen techneut telefoon in originaile staat van tmobile |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Swipe van rechts naar links op de Download in iTunes op je iPhone
Dan krijg je ene knopje met verwijder. |
|
|||
|
|||
je bent het einde man
weet je toevallig ook raad met safari |
|
|||
|
|||
wat is het probleem ;P
Probleem gelezen: Als je Wi-Fi wilt gebruiken op een beveiligd netwerk lijkt me logisch dat hij ene wachtwoord nodig heeft En over dat flash: Apple heeft geen flash ingebouwd in MobileSafari, of je zou moeten wachten totdat er het OOIT een inkomt, of jailbreaken en iMobilecinema toevoegen (Zoek in nieuwsberichten van de site ) Laatst gewijzigd door dartlink; 07-01-09 om 14:12. Reden: Oplossing |
|
|||
|
|||
als ik op safari klik krijg ik iets van Wi-Fi en ww
en ook met downloaden van adabe flashplayer zegt hij kan niet foon is in originaile toestand van tmobile |
|
|||
|
|||
Dat van Wi-Fi en ww moet je gewoon telkens op annuleren klikken of in instellingen Wi-Fi uitzetten
Flashplayer voor de iPhone is er nog niet. Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok bedant zover
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk komt dat omdat je bestanden via de appstore / itunes store die groter zijn dan 10mb moet binnen halen via een wi-fi netwerk. Via 3G of edge/gprs worden deze downloads geblokkeerd.
|
|
|||
|
|||
dat begijp ik niet helemaal
|
|
||||
|
||||
dat sloeg op het feit dat je de podcast niet binnen kon halen. Om het dataverbruik van het 3G netwerk te beperken heeft apple dat zo ingesteld. Grotere bestanden zal je dus direct op je pc moeten downloaden via itunes en dan naar je iphone synchroniseren. Of je zorgt ervoor dat je iphone verbinding maakt met een draadloos netwerk(wi-fi) om zodoende via een internet verbinding dit bestand binnen te halen.
|
|
|||
|
|||
ok dat snap ik wat beter dus moet ik ff m'n ww achterhalen en dan kan ik op m;n eigen netwerk net als de pc van m'n dochter zeg maar
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Radio 538 Evers podcast download probleem. | gap | iPhone algemeen | 4 | 23-06-10 12:18 |
Download Probleem | Inyigo | Archief | 11 | 11-09-09 21:02 |
Windows: download probleem | Enes | iTunes | 1 | 23-03-09 22:22 |
download probleem firmware 1.0.2 | traveller | Archief | 2 | 20-10-07 21:16 |
|
|