USA iTunes Gift Cards discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tip van de week: iTunes Gift Cards Store (voormalig http://itunesgiftcard.blogspot.com/ ) Altijd handig, zeker nu de resellers nogal aggressief verbannen worden van eBay en Blogspot....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
USA iTunes Gift Cards
Tip van de week: iTunes Gift Cards Store (voormalig http://itunesgiftcard.blogspot.com/)
Altijd handig, zeker nu de resellers nogal aggressief verbannen worden van eBay en Blogspot. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb er ook van die gift cards gekocht, maar deze is een echte aanrader!
ook goede service. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Ben fervente us itunes shopper...
Ik vraag me wel altijd af hoe die verkopers die cards voor zo' n lage prijs kunnen verkopen?? |
|
|||
|
|||
Ik zag net een stukje over US iTunes cards in een van de nieuwsberichten. Hoe werkt dit spul precies? Kun je zo'n gift card kopen, code invoeren en je hebt je tegoed in dollars staan?
Ik neem aan dat je de store op US moet zetten om nummers aan te schaffen dan. Maar verder nog dingen om rekening mee te houden? Nog nooit zoiets gedaan, shame on me.. |
|
|||
|
|||
Kreeg teveel mail en persoon levert niks meer..
Daarom heb ik dit bericht even aangepast Laatst gewijzigd door Vsteegman; 16-09-09 om 22:25. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb er vandaag ook 1 gekocht van $200 voor 40 euro
Via iTunes For Sale |
|
||||
|
||||
200 dollar voor 40 euro? .
Holly! Daar wil ik ook aan meedoen! .
|
||||
|
||||
ik zie nergens op die site hoe je moet betalen...
ik ga naar mijn winkelwagentje, en dan |
|
||||
|
||||
Denk met C-card alleen te betalen of paypal als ik (snel) goed zag!
|
||||
|
||||
PayPal is bijna altijd wel een optie om mee te betalen.
Een account maak je makkelijk aan op www.paypal.com. |
|
||||
|
||||
ja, dat snapte ik nog wel, maar ik zie nergens hoe je moet betalen. als ik naar mijn winkelwagentje ga zie ik nergens afrekenen ofzo.
|
|
||||
|
||||
Je moet op make offer klikken
|
|
|||
|
|||
Zie bovenstaand bericht
Laatst gewijzigd door Vsteegman; 16-09-09 om 22:26. |
|
||||
|
||||
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Amerikaanse iTunes Gift Cards | kikkerik | iTunes | 0 | 29-06-09 19:34 |
USA iTunes Gift Cards | SlickAxe | Archief | 1 | 30-01-09 17:14 |
|
|