//

synchroniseren met andere itunesversie, telefoonnummers weg?

synchroniseren met andere itunesversie, telefoonnummers weg? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb laatst op mijn laptop(xp) ook mijn vriendin aangemeld als gebruikster, toen ben ik dus mijn gebruikers account en alle gegevens kwijtgeraakt en is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-09, 00:30
mikesbox mikesbox is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard synchroniseren met andere itunesversie, telefoonnummers weg?

ik heb laatst op mijn laptop(xp) ook mijn vriendin aangemeld als gebruikster, toen ben ik dus mijn gebruikers account en alle gegevens kwijtgeraakt en is zij de enige die nog een gebruikers/hoofd account heeft...
daarmee is dus ook de versie van itunes kwijt geraakt waarmee ik mijn iphone 3g heb aangemeld, nu heb ik er weer een andere versie opgezet en ik weet dat ik mijn muziek ga kwijtraken (geen probleem!) maar ik ben bang dat ik ook heel de lijst met mijn contacten en andere belangrijke telefoon gegevens wis als ik ga synchroniseren...of raak ik op een andere versie van itunes alleen maar mijn muziek kwijt?
ik heb al een maand of 2 niet meer gesynchroniseerd en kan denk ik wel wat updates gebruiken!

gr mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren van contacten met meerdere telefoonnummers Basrose iTunes 5 06-04-10 00:01
telefoonnummers weg na update en/of herstel steventt Archief 6 14-11-09 10:08
Alle telefoonnummers weg na herstel WezzLe iTunes 1 17-09-09 18:19
telefoonnummers weg Agent` Archief 4 19-08-08 20:18
Muziek: Synchroniseren met andere library Rosa Muziek, foto & video 2 24-11-07 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.