iTunes ziet iPhone niet
1 Bijlage(n)
Hallo allemaal,
Ik heb gekeken naar verschillende discussies hier, maar kan het juiste antwoord niet vinden. Het volgende probleem heb ik: In het begin kon ik mijn iPhone gewoon op mijn laptop aansluiten om bestanden (muziek en foto's) over te zetten. Maar sinds een tijd werkt het niet meer. Als ik mijn iPhone aansluit dan wordt het wel herkend, maar niet in iTunes. Dus ik kan nu niet meer bestanden overdragen door te synchroniseren. Mijn iPhone doet het gewoon nog steeds. Ik heb een ding opgemerkt en dat is als ik mijn Apple Mobile Device Support wil herstellen dat ik de volgende melding krijg "Probleem is opgetreden met het installeren van de hardware: USB 2.0 Root Hub Device" Ik weet zeker dat ik USB 2.0 heb en andere USB apparaten werken ook gewoon via de USB poort. Ook heb ik iTunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit heeft geen nut. Weten jullie nog een oplossing? Dit zijn mijn gegevens: iPhone 16 GB wit Version 2.2 Laptop: Fujitsu Siemens Amilo M1425 Besturing: Windows XP Home edition Windows: Version 5.1 2600 Service Pack 3 Build 2600 iTunes 8.0.2.20 Graag hoor ik van jullie. Bijvoorbaat dank! Groet. |
Al geprobeerd zond hub?
|
Hub betekent toch externe USB poorten? De USB poorten waar ik het aansluit zijn de ingebouwde USB poorten in mijn laptop.
Of betekent Hub iets anders? |
Heb je al geprobeerd alles van iTunes opnieuw te installeren zoals hier beschreven wordt?
|
De meeste USB-poorten op een laptop zitten achter een hub, je kan ze dus allemaal even afgaan om te kijken of er 1 wel goed werkt (mogelijk zit er 1 niet op een hub namelijk).
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is mijn windows opnieuw installeren. Maar dat is zoveel gedoe :mad: Citaat:
"selecteer het programma dat u voor deze actie nodig hebt:" Keuzes zijn: 1) Microsoft Word 2) Photoshop 3) Wizard Scanner en camera van Microsoft Thx! :) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:05. |