Is synchronisatie met twee computer mogelijk? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment heb ik een iPAQ Smartphone met Windows Mobile. Deze synchroniseert via push mail mijn zakelijke account via Microsoft Exchange Server (taken, agenda, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is synchronisatie met twee computer mogelijk?
Op dit moment heb ik een iPAQ Smartphone met Windows Mobile.
Deze synchroniseert via push mail mijn zakelijke account via Microsoft Exchange Server (taken, agenda, contactpersonen en mail). Op mijn privé laptop heeft de iPAQ een synchronisatie verband voor taken, agenda, contactpersonen (dus geen email, dat heb ik zakelijk en privé gescheiden). Maw: mijn taken, agenda en contactpersonen hou ik op twee computers en mijn pda bij, alles is geintegreerd en atlijd up-to-date. Is deze zelfde situatie ook de creëren met een iPhone? Graag zou ik dit weten alvorens ik tot aanschaf van dit schitterende apparaat over ga. Hopelijk heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Laatst gewijzigd door Snowboarder; 28-02-09 om 12:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de iPhone op deze manier te configureren.
Je kunt namelijk maar synchroniseren met 1 bron. Je kunt wel prive en zakelijk scheiden maar dat zou dan in dit geval dmv verschillende mappen in Exchange moeten gebeuren. |
|
|||
|
|||
@truckdriver: Je kunt toch niet mobile me EN exchange tegelijkertijd op 1 iPhone hebben?
Of heb ik iets gemist en is dit tegenwoordig wel mogelijk....? |
|
||||
|
||||
alleen mobile me gaan gebruiken?
of is dat geen goede optie op een windows? dat ze samen kunnen werken heb ik geen idee van |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee iPhones synchroniseren met één computer | BASTARDO! | iTunes | 22 | 16-05-12 16:47 |
Volledige synchronisatie Outlook2007 en iPhone4 mogelijk ? | keesbal | iPhone algemeen | 0 | 29-03-11 15:04 |
Ipad en Iphone app zonder twee keer te betalen mogelijk? | rmsappl | iPad Apps | 1 | 03-08-10 20:27 |
Windows: synchronisatie na herinstallatie computer | suzuka | iTunes | 7 | 05-08-09 00:53 |
Geen synchronisatie mogelijk op (2e) I Mac | Ab Visser | iTunes | 0 | 04-05-08 23:27 |
|
|