Itunes account disabled !
Nog iemand last van het feit dat zijn/haar us account disabled is ? Sinds deze morgen werkt deze niet meer terwijl deze gisteren het wel deed.
|
ja ik heb daar ook last van!
er staat dat ik contact moet opnemen met de costumer service, maar wat moet ik doen? als je op inloggen klik, en dan op je email adres, dan komt er een schermpje waar je kan aanklikken enable my itunes, maar is dat handig? |
Citaat:
Heb juist een mail gestuurd naar customer en zal wel zien welk antwoord ik krijg binnen de 24 uur. |
Citaat:
en hoe je het moet doen om hem te enable |
Citaat:
|
naar welk email adres moet je dat dan mailen?
en wat moet je daar in zetten? |
Citaat:
moest het binnen 24 uur geactiveerd worden? dan betekend het dat het illegaal verkregen code's zijn. |
Citaat:
|
ik wil apple nu mailen, maar dan moet ik allemaal categorieën aanklikken, maar er staat bij geen van alle enable itunes account of zo iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb, tot nu, altijd goeie ervaring gehad met de Apple iTunes klantenservice. Altijd keurig netjes 'binnen 24 uur' antwoord gehad. Welliswaar in het engels, maar dat is geen probleem.
|
Mijn account is ook disabled, door een openstaande rekening bij Click&Buy, gesproken met de apple helpdesk en die verwezen me door naar click&buy, die vervolgens absoluut niet reageren op mail en de tel niet opnemen, heeft iemand hier ook ervaring mee gehad en zoja hoe heb je dit kunnen oplossen? Want ze dreigen wel dat het openstaande bedrag (€2.39) naar een incasso wordt doorgestuurd...
|
Citaat:
Click & Buy lichten de mensen gewoon op! Ik heb altijd voldoende saldo op mijn rekening, ineens storten ze mij geld terug en zeggen ze dat ik dingen niet heb betaald. Toen kwam er gewoon leuk en aardig 15 euro overheen. Ik kon dat wel begrijpen, geld terug storten, vertraging, kost hun geld, dat moet ik betalen... Later komen ze weer, en moet ik WEER + 15 euro erbij betalen! Dan blokken ze mijn account ook nog eens, reageren ze helemaal niet, maar wel dreigen dat ze het naar het incasso gaan sturen! Ik heb het betaald, heb ze nogmaals een mail gestuurd met de bevestiging dat ik betaald had, maar GEEN reactie... :rolleyes: Ondertussen had ik ook contact met de Apple iTunes klantenservice, die hebben mij erg goed geholpen. Ik heb ze alles uitgelegd, en die vrouw die mij holp heeft mijn account weer bruikbaar gemaakt (enabled). Daarna ben ik dus overgegaan naar de US Store, want ik kan nu nergens mee betalen in de NL Store. Mijn tip: NIET aan Click & Buy beginnen! Neem gewoon lekker een US Store account en ga daar je apps kopen. Tot nu toe nog geen problemen daarmee gehad. :cool: BTW, na de betaling heb ik ook nooit meer iets van Click & Buy vernomen... Stelletje oplichters zijn het! |
Citaat:
Ik had dus ook contact met de apple klantenservice via de mail, en uit hun woorden proefde ik dus ook al, dat ze mijn "probleem" al vaker waren tegen gekomen en dat als ik er echt niet uit zou komen met click&buy, dat ze dan wel mijn account wilde enablen... |
Gewoon die schuld betalen en met gift cards gaan betalen...
|
Citaat:
|
die gift card zijn wel erg goedkoop tegenwoordig.
|
Heb na een 2e reminder van click&buy ze weer geprobeerd te bellen en ze uiteindelijk aan de telefoon gekregen, de situatie (boos) uitgelegd en natuurlijk gezegd dat ik de 15 €, die als administratiekosten er bovenop gerekend zou worden niet zou betalen, aangezien ik al na het eerste mailtje geprobeerd had contact met ze te krijgen en ze nergens op reageerde (niet telefonisch/email), heb dus uiteindelijk alleen het openstaande bedrag hoeven te betalen en nu kan ik ook weer gewoon mijn itunes account in de app store gebruiken...
|
Ik heb precies het zelfde.
Maar hoe kom ik nu aan de US store?? heel vervelend is dit :S |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59. |